يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۵۱۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
در همايش تجليل از معلمان بازنشسته شهرري توسط شهردار منطقه 20 انجام شد ؛
همايش تجليلي از معلمان بازنشسته شهرري با حضور مهندس عبداللهي شهردار منطقه 20 ، رئيس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش اين منطقه و جمعي از معلمان بازنشسته در فرهنگسراي ولاء برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، اين همايش به مناسبت هفته معلم و به همت شهرداري منطقه 20 با مشارکت کانون بازنشستگان آموزش و پرورش شهرري برگزار شد و به بيش از 50 نفر از معلمان بازنشسته لوح تقدير و هداياي نقدي اهدا شد.


يکي از مهم‌ترين اتفاقات اين همايش، اهداء زمين براي ساخت کانون بازنشستگان از سوي شهردار منطقه20 بود.


مجتبي عبداللهي شهردار منطقه 20 در اين باره گفت: با فرا رسيدن روز معلم وظيفه خود دانستيم براي قدرداني از زحمات معلمين بازنشسته شهرري، مراسمي را برگزار کنيم. با توجه به رويکرد فرهنگي مديريت شهري و اهميت پرداختن به مقوله هاي فرهنگي و اجتماعي، اين همايش با مشارکت کانون بازنشستگان در فرهنگسراي والا برگزار شد.


وي ادامه داد: مدتي بود که مسئولان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش منطقه، درخواست زمين براي احداث ساختماني مستقل کرده بودند که پس از بررسي‌هاي انجام شده، در اين مراسم خبر اهداي زمين براي ساخت کانون به معلمان عزيز داده شد.


عبداللهي خاطرنشان کرد: زمين پيش‌بيني شده براي ساخت کانون در خيابان کريم شيرازي بوده و تصميم داريم در مرحله ساخت نيز با کانون مشارکت داشته باشيم. به اين ترتيب مشکل اسکان کانون نيز حل خواهد شد.


در اين مراسم رئيس آموزش پرورش کهريزک، رئيس ناحيه 2 آموزش پرورش منطقه، مشاور فرماندار، شهردار منطقه 20، رئيس سابق آموزش و پرورش منطقه، رئيس سابق ناحيه 2 آموزش و پرورش منطقه و بيش از 200 معلم بازنشسته به همراه خانواده‌هايشان حضور داشتند.


نظر شما