دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۵۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۸
با حضور مسعود اطيابي و عوامل فيلم؛
نشست نمايش و تحليل فيلم «صبح روزهفتم» ساخته «مسعود اطيابي» در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، اين نشست كارگاهي بيست و دومين گردهمايي علاقه‌مندان هنر سينما و اعضاي كانون فيلم اميد فرهنگسرا با موضوع نمايش و تحليل فيلم «صبح روز هفتم»سه شنبه 21 ارديبهشت جاري با حضور مسعود اطيابي (کارگردان) برگزار مي‌شود و طي آن توسط عليرضا پورصباغ مهم‌ترين و كاربردي ‌ترين مباحث فيلم فوق، مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد و سپس، با طرح موضوعات تخصصي ‌تر در حوزه سينما ادامه مي‌يابد.
بنابراين گزارش، خلاصه داستان اين فيلم به شرح زير است داستان هفت روز از زندگي دزدي است که تازه از زندان آزاد شده وطلاق همسرش و دوري تنها دخترش او را در شرايط بدي قرار داده است.... بازيگران عبارتند از شهرام حقيقت دوست،علي اوسيوند، خسرو فرخ زادي،داريوش اسدزاده،کيومرث ملک مطيعي و ... هستند.
علاقه‌مندان به عضويت در كانون فيلم اميد و حضور در گردهمايي مي‌توانند هر روز تا سه شنبه 21 ارديبهشت جاري از ساعت 16 - 8 به نشاني بزرگراه نواب صفوي تقاطع خيابان كميل شرقي فرهنگسراي انقلاب واحد فرهنگي و يا براي حضور در برنامه و تهيه بليت در مورخ سه شنبه 14 ارديبهشت از ساعت 17 تا 20 به تالار فجر فرهنگسرا مراجعه و يا با شماره تلفن‌هاي 9 - 55419057 تماس بگيرند.

نظر شما