دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۵۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۷
رييس فرهنگسراي آفتاب از ويژه‌برنامه‌هاي اين فرهنگسرا خبر داد و گفت: نگارخانه آفتاب با بهره‌گيري از هنرمندان منطقه و با هدف تقويت زيباطلبي محله اول خرداد ماه افتتاح مي‌شود.

«معصومه ايمان‌پور» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت:براي ارتقا سطح فرهنگي محله از طريق توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و گسترش معرفت ديني نيازمند افزايش ارتباط و اعتماد شهروندان هستيم تا هرچه بيشتر پاسخگوي نيازهاي فرهنگي و مذهبي باشيم.

وي افزود:براي حضور هرچه بيشتر شهروندان و علاقه‌مندان و به ويژه هنرمندان به برنامه‌ها بايد هدفمند عمل كنيم كه در اين راستا افتتاح نگارخانه آفتاب يكي از اولويت‌هاي اين فرهنگسرا در سال جديد محسوب مي‌شود.

ايمان‌پور اظهار داشت: در منطقه 3 هنرستان‌هاي مختلفي وجود دارد كه با افتتاح نگارخانه آفتاب مي‌توان از آنها براي ارتقا سطح هنري منطقه و محله استفاده كرد.

رييس فرهنگسراي آفتاب با اشاره به برنامه‌هاي ديگر اين فرهنگسرا ادامه داد: همايش 1000 نفري بانوان حافظ و قاري قرآن كريم، اهدا تنديس نشان بركت به كسبه محله، نشست‌هاي موضوعي با محور خانواده، اجراي تئاترهاي خياباني، تشكيل كانون‌هاي بهداشت، سلامت، قرآن و بانوان قرآن‌پژوه از ديگر برنامه‌هاي فرهنگسراي آفتاب است.

به گفته ايمان‌پور، تجهيز بيمارستان‌هاي منطقه به كتابخانه، تبديل مدارس به خانه‌هاي فرهنگ در شيفت بعد از ظهر و نيز ارتباط با سازمان‌ها و نهادهاي هم‌سو و شوراياران، معتمدان و خيرين منطقه از ديگر برنامه‌هاي آينده اين فرهنگسرا محسوب مي‌شود.

نظر شما