دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۲
کد خبر: ۱۵۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۹
جانشين رييس پليس آگاهي کشور، مقابله با مرتکبان جرايم خشن و شناسايي و انهدام سرشاخه باندهاي قاچاق کالا را از مهمترين برنامه هاي پليس آگاهي نيروي انتظامي در سال جاري اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، سرهنگ "مصطفي رجبي"با اشاره به افزايش کشفيات پليس آگاهي ناجا در سال 88 در مقايسه با سال 87 اظهارداشت: مقابله با مرتکبان جرايم خشن شامل سرقت هاي خياباني مانند کيف قاپي و زورگيري، مقابله با خريداران اموال مسروقه و شناسايي و کشف وسايل نقليه مسروقه از مهمترين برنامه هاي پليس آگاهي ناجا در سال 89 است.

وي تصريح کرد: در سال جاري، پليس آگاهي با تداوم اقدامات خود در حوزه هاي مختلف اعم از سرقت، جرايم جنايي، جرايم خاص و رايانه اي روند افزايش در کشفيات را ادامه خواهد داد.

رجبي ادامه داد: براي تحقق اين هدف، چند موضوع را به عنوان محورهاي اساسي در برنامه هاي سال 89 پيش بيني کرديم که مستلزم بهره گيري از قابليت ها و ظرفيت هاي موجود در مجموعه هاي پشتيباني کننده اعم از مرکز تشخيص هويت و مجموعه اطلاعات جنايي است.

جانشين رييس پليس آگاهي کشور افزود: استفاده از حداکثر ظرفيت هاي علمي و اطلاعاتي اين دو حوزه در ارتقاء کيفي و کمي کشفيات در حوزه هاي مختلف جرايم تاثير بسزايي خواهد داشت.

رجبي، تشديد مقابله با سارقان را يکي از برنامه هاي پليس آگاهي در سال 89 نام برد و افزود: با توجه به اينکه حوزه سرقت به طور عام موضوعات مختلفي را شامل مي شود، قرار است به تناسب هر حوزه و موضوع، طراحي هايي شکل گيرد تا از اين طريق، بتوانيم اقدامي مناسب و جدي را در مقابله با سارقان، خريداران اموال مسروقه، شناسايي و کشف اموال مسروقه انجام دهيم.

جانشين رييس پليس آگاهي کشور، مبارزه با قاچاق کالا را يکي ديگر از طرحهاي پليس آگاهي ناجا در سال جاري عنوان کرد و گفت: در ادامه توفيقات سال گذشته، قصد داريم در برنامه ريزي هاي خود به صورت کيفي تر به سرشاخه ها و افراد موثر در پديده قاچاق کالا بپردازيم و با آنها برخورد کنيم.

 

نظر شما