شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۴۴
کد خبر: ۱۵۷۹۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۷
مدير کل آموزش و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري با اشاره به نقش اداره آموزش و مشارکت‌هاي شهروندي در ارتقاي فرهنگ شهر ياد آور شد: براي اعتماد سازي بايد احترام بگذرايم و از گروه‌هاي مرجع تقدير کنيم؛ چرا که آنان براي ما ظرفيت‌سازي مي‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه11 همايش بزرگ مديران اجتماعي و فرهنگي شهر تهران به ميزباني شهرداري اين منطقه كه در تالار وحدت برگزار شد.

 دكتر ناري ابيانه مدير کل آموزش و مشارکت‌هاي اجتماعي شهرداري تهران ضمن بيان اين مطلب گفت: ما ماموريت داريم وزن و سهم تاثير شهرداري تهران را در حوزه آگاهي عمومي و مشارکت مردم ارتقا دهيم. برنامه‌هاي سال قبل هم نشان داد که بايد ظرفيت همفکري خود را براي رسيدن به ادبيات مشترک توسعه دهيم.

 

وي با اشاره به نقش اداره آموزش و مشارکت‌هاي شهروندي در ارتقاي فرهنگ شهر ياد آور شد: براي اعتماد سازي بايد احترام بگذرايم و از گروه‌هاي مرجع تقدير کنيم؛ چرا که آنان براي ما ظرفيت‌سازي مي‌کنند.

 

مدير کل آموزش و مشارکت‌هاي شهروندي اين همايش را با بيان اهداف و برنامه‌هاي راهبردي که در راستاي اثر بخشي برنامه‌هاي آموزشي در مشارکت‌هاي شهروندي که به منظور ارتقاي سطح فرهنگ شهروندي و دستيابي به پيشرفت‌هاي شهري و شهروندي در تلاش است، عنوان كرد.

در ادامه اين همايش مهندس عامري قائم مقام شهرداري منطقه 11 در ابتداي برگزاري اين همايش با اشاره  به تحول اساسي که در حوزه اجتماعي و فرهنگي اين منطقه رخ داده است گفت: سال 88 را در حالي پشت سر گذاشته‌ايم که در حوزه اجتماعي و فرهنگي منطقه 11 نسبت به سال‌هاي قبل کارهاي بزرگي صورت گرفته است و تحول اساسي در عرصه هاي مختلف ايجاد شده و در سال جديد نيز اقدامات ويژه‌اي مد نظر است تا بتوانيم در حوزه اجتماعي و فرهنگي انجام دهيم.

 

وي خاطر نشان کرد: کارهاي اجتماعي و فرهنگي بسيار سخت و پيچيده است ؛چرا که مخاطب اصلي مردم هستند و خواسته‌هايي که در عرصه فرهنگ و فعاليت‌هاي اجتماعي دارند ، در نظر گرفته مي‌شود.در چند سال اخير نيز با توجه ويژه شهردار تهران؛ کار در اين حوزه گسترده‌تر شده است تا تحولات بزرگ فرهنگي در شهر تهران ايجاد شود.

 

در پايان اين همايش همچنين شهرداري منطقه از محبوبه عقابي رتبه 3 کنکور کارشناسي ارشد، مهدي ملاحسني قاري بين‌المللي قرآن کريم و شيدا اردي خاني شهروندان قهرمان كاراته و تكواندو به عنوان نخبگان منطقه تقدير كرد.

نظر شما