چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۲
کد خبر: ۱۵۸۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه6 خبر داد؛
جشنواره فرهنگي هنري «ويرگول» با تاكيد بر فرهنگ آپارتمان‌نشيني و آيين همسايگي و با استفاده از تعاليم ديني و سخنان بزرگان ويژه كودكان و نوجوانان شهر تهران برگزار مي‌شود.

«رضا دوستعلي» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: اين جشنواره در رشته‌هاي تصويرگري، نقاشي، شعر، نثر طنز و داستان‌نويسي با موضوع «داستان‌هايي كه در آپارتمان ما اتفاق مي‌افتد» برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينكه مهلت ارسال آثار 31 خرداد ماه جاري است، افزود: در طول اين مدت كارگاه‌هاي آموزشي تصويرگري، نگارش، شعر و .... به طور رايگان ويژه كودكان و نوجوانان و والدين آنها در فرهنگسراي سرو برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي سرو از مراسم رونمايي كتاب «آموزش داستان‌نويسي پيشرفته» نوشته ابوالفضل درخشنده در اين فرهنگسرا خبر داد و اظهار داشت: نگارش آخرين‌ يافته‌هاي زاويه ديد در داستان كه تاكنون به آن پرداخته نشده است و بهره‌گيري از داستان دفاع مقدس از ويژگي‌هاي اين كتاب است. اين كتاب در بيست و سومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب نيز عرضه شده است.

مراسم رونمايي از كتاب «آموزش داستان‌نويسي پيشرفته» با حضور نويسنده و فيروز زنوزي جلالي روز 29 ارديبهشت‌ماه از ساعت 17 در فرهنگسراي سرو برگزار مي‌شود.

وي با نمايش، نقد و بررسي فيلم «به كبودي ياس» به مناسبت سوم خرداد روز آزادسازي خرمشهر اشاره كرد و ادامه داد: اين فيلم كه به زندگي شهيد برونسي پرداخته است با حضور «جلال اردكاني» نويسنده و كارگردان و «ابراهيم اصغري» منتقد روز دوم خرداد ماه از ساعت 17 در فرهنگسراي سرو برگزار مي‌شود.

به گفته دوستعلي، نمايشگاه آثار معرق استاد علامه‌زاده به همراه هنرجويان برتر شامل 70 اثر معرق از يكم تا ششم خرداد ماه در نگارخانه اين فرهنگسرا برپا مي‌شود.

نظر شما