شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۵۸۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۲
مدير اداره ورزش بانوان شهرداري منطقه 7 ، از اجراي 15 ويژه برنامه ورزشي بانوان در سطح منطقه و استقرار 30 پايگاه تندرستي خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7 ، ليلا طباطبايي با اعلام اين خبر گفت: بيشتر برنامه‌هاي ورزشي  بخش بانوان منطقه از جمله ورزش هاي صبح‌گاهي ، ايستگاه‌هاي سلامت و انجام تست ورزش شهروندان به صورت روزمرگي در طول ايام هفته در سطح منطقه برگزار مي شود.

 

 وي ادامه داد : ساير برنامه‌ها نيز به صورت مناسبتي برگزار مي شود که شامل مسابقات و همايش هاي مختلف ورزشي است.

 

مدير اداره ورزش بانوان منطقه 7 اظهار داشت: در حال حاضر 30 ايستگاه تندرستي در سطح منطقه به بانوان خدمات ورزشي از جمله برپايي ورزش صبحگاهي ارايه مي دهد.

 

وي همايش ورزش صبحگاهي براي 500 نفر و تست فشار خون و قند خون  در روز زمين پاک و تقدير از مربيان صبح‌گاهي به مناسبت هفته معلم را از جمله برنامه‌هاي اجرايي منطقه در ماه جاري عنوان کرد و افزود:همزمان با روز گراميداشت فتح خرمشهر  در تاريخ سوم خرداد ماه همايش کوهپيمايي برگزار مي شود .

 

طباطبايي ،برپايي مسابقه ورزش کارکنان(دارت-طناب کشي) در روز زن و مسابقه بومي محلي و همايش کوه‌پيمايي ويژه محلات در هفته تربيت‌بدني را از ديگر برنامه‌هاي اين اداره عنوان کرد.

 

مدير اداره ورزش بانوان منطقه 7،برپايي مسابقه واليبال مدارس دخترانه به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي و همايش ورزشي در ميلاد پيامبر اکرم (ص) را از ديگر برنامه هاي اين اداره برشمرد.

 

 

نظر شما