يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۰
کد خبر: ۱۵۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
فدراسيون فوتبال اين روزها مانند يک بشکه باروت شده که منتظر اولين جرقه است

رئيس و نايب رئيس فدراسيون فوتبال در هفته ها و ماه‌هاي گذشته بارها در مصاحبه‌هايشان حرف‌هاي يکديگر را نقض کردند و اين اختلاف‌ها در بين مديران فدراسيون آنقدر دامنه دار شد تا در نهايت علي سعيد لو رئيس سازمان تربيت بدني دست به کار شد و سعي کرد با حضورش در فدراسيون صلح برقرار کند.

اما آشتي‌کنان رئيس و نايب رئيس هم موقت بود و پس از مخالفت کفاشيان با بازگشت غلامحسين پيرواني به تيم ملي، اين اختلاف‌نظرها وارد فاز جديدي شد به طوريکه سيد جلال يحيي‌زاده نماينده فوتبالي مجلس شوراي اسلامي نيز به طور علني عليه کفاشيان موضع گرفت.

روز گذشته نيز از راهروهاي فدراسيون فوتبال خبر رسيد که علي کفاشيان با مهدي تاج و عزيز محمدي جدال لفظي شديدي داشتنه‌اند.

رئيس سازمان ليگ و نايب رئيس فدراسيون به شدت بابت انتخاب عليرضا منصوريان و آزادي مربي ناشناس بدنساز تيم ملي از کفاشيان انتقاد کرده‌اند و به او گفته‌اند با اين انتخاب‌ها و خودکامگي‌ها اگر تيم ملي در جام ملت‌ها نتيجه نگيرد ما خيلي مسايل براي گفتن به رسانه‌ها داريم و تو بايد از سمت خود استعفا بدهي و بروي!

شنيده شده در آنسوي ميدان هم کفاشيان چندان دست خالي نبوده و اظهار داشته مگر شما علي دايي و محمد مايلي کهن را سرمربي کرديد چه گلي به سر تيم ملي زديد؟

به گزارش آتي نيوز، به هر حال حتي اگر مسئولان فدراسيون اين درگيري‌ها را تکذيب کنند نمي‌توانند روابط سردشان را که در جمع کارکنان فدراسيون ديده مي‌شود منکر شوند.

فدراسيون فوتبال اين روزها مانند يک بشکه باروت است که منتظر اولين جرقه است؛ گويي که آرامش کنوني اين فدراسيون، مقدمه پيش از طوفان است.

نظر شما