دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۵۹۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
در نشست مشترک رئيس سازمان ورزش شهرداري و شهردار منطقه 20 مطرح شد؛
نخستين نشست مشترک رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران و شهردار منطقه 20 با نويد افتتاح بزرگترين مجموعه ورزشي ويژه جانبازان در سطح خاورميانه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي‌ سازمان ورزش شهرداري تهران، سردار آقامير ضمن بازديد از مجموعه ها و اماکن ورزشي موجود در منطقه 20 ،با عبداللهي شهردار اين منطقه ديدار و پيرامون موضوعات مختلفي از جمله نيازها ، فرصتها و چالشهاي ورزش همگاني پرداخت.

در اين نشست عبداللهي از افتتاح بزرگترين و کم نظيرترين مجموعه ورزشي ويژه جانبازان و معلولان در ايران و خاورميانه خبر داد و برلزوم تعامل گسترده با سازمان ورزش شهرداري جهت نهادينه کردن ورزش همگاني تاکيد کرد.  

شهردار منطقه 20 با اشاره به مطالبات شهروندان در حوزه ورزشي اظهار داشت: اين منطقه، منطقه‌اي ورزشي خيز و پهلوان پرور است بنابراين شهروندان ساکن منطقه 20 شايسته دريافت خدمات بهينه و استفاده از امکاناتي همچون زمين چمن مصنوعي و ... است.

در اين ديدار آقامير از پورزند کشتي گير اسبق و پدر شهيد 3 جوان  ورزشکار كشورمان،تجليل و تقدير کرد.


وي ضمن ارج نهادن به مقام والاي شهدا به فرمايشات مقام معظم رهبري در سال همت مضاعف و کار مضاعف اشاره کرد و افزود:تاکيد رهبر انقلاب بر نهادينه کردن گسترش ورزش همگاني بي شک يکي از مهمترين راهکارهاي برون رفت از مشکلات فعلي جامعه است.

براساس اين گزارش مجموعه ورزشي در دست احداث منطقه 20 - ويژه جانبازان و معلولان- در 6 طبقه طراحي و هم اکنون عمليات عمراني خود را پشت سر مي گذارد.

اين مجموعه در زميني به مساحت 18هزار و 368 متر مربع در خيابان فدائيان اسلام و با امکاناتي نظير استخر، سونا، جکوزي، سالن تيراندازي، سالن چندمنظوره، سالن پينگ پنگ، کارگاههاي آموزشي و ... احداث و در خدمت شهروندان جانباز و معلول تهراني خواهد بود.

در اين نشست مقرر شد تا با بازديد گروهي از جانبازان و معلولان، نقطه نظرات ايشان به شهرداري منطقه 20 منتقل شود.


در اين ديدار آقامير همچنين از مجموعه هاي ورزشي شهيد مدرس، شهر سالم يک، شهر سالم دو، حميد سوريان، زورخانه تختي و ... نيز بازديد به عمل آورد تا از نزديک با نقاط ضعف و قوت اين اماکن ورزشي آشنا شود.


گفتني است آقامير پيشنهاد داد تا افتتاحيه مجموعه جانبازان با پيامي از مقام معظم رهبري به عنوان جانباز انقلاب آغاز شود.

در اين ديدار حميد سوريان ، قهرمان کشتي جهان و کشورمان نيز حضور يافت .


نظر شما