شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۸
کد خبر: ۱۵۹۲۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۴
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با بيان اينكه طرح جمع‌آوري خردفروشان مواد مخدر همزمان با تهران در سراسر كشور اجرا مي شود،اظهار داشت:مردم پليس را در اجراي اين طرح ياري كنند.

به گزارش خبرگزاري شهر، سردار حميد رضا حسين‌آبادي در حاشيه جلسه فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي كه در پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان برگزار شده بود  افزود: در اين نشست آخرين وضعيت و اقدامات صورت گرفته در اين حوزه مورد بحث و برسي قرار گفت.

وي با اشاره به اينكه در اين جلسه اجراي طرح برخورد با خرد فروشان و باندها و شبكه هاي اصلي قاچاق مواد مخدر مورد تأكيد قرار گرفت،خاطرنشان كرد:مقرر شد در ايستگاه‌هاي ايست و بازرسي سهل آباد و علي آباد اين استان سگ هاي مواد ياب مستقر شوند.

سردار حسين آبادي از كشف سه تن و 950 كيلو گرم انواع مواد مخدر طي 45 روز گذشته در استان خراسان جنوبي خبر داد و گفت: دراين مدت پليس مبارزه با مواد مخدر اين استان موفق شد از قاچاقچيان و سوداگران مرگ 431 كيلو هروئين،سه تن و 266 كيلو ترياك،250 كيلو حشيش و يك هزار و 308 كيلو ساير مواد كشف و ضبط نمايند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي اضافه كرد:طي 45 روز گذشته در استان خراسان جنوبي 391 پرونده در امر مواد مخدر تشكيل و 517 نفر قاچاقچي و خرد فروش مواد مخدر دستگير و تحويل دستگاه قضايي شده اند.

سردار حسين آبادي با اشاره به اجراي طرح برخورد با توزيع كنندگان و فروشندگان در كشورافزود: از آغاز اجراي اين طرح تاكنون يك هزار و 871 نفرتوزيع كنندگان خرد در 10 كلانشهر جمع آوري و از آنها دو تن و 126 كيلو گرم انواع مواد مخدر كشف شد.

وي اضافه كرد: پنج هزار و 615 عدد قرص روان گردان و شش كارگاه خانگي توليد شيشه نيز در اين رابطه شناسايي و افراد به منظور رسيدگي تحويل مراجع قضايي شدند.

سردار حسين آبادي از كشف 56 تن و 524 هزار و 890 كيلو گرم انواع مواد مخدر طي 45 روز گذشته خبر داد و گفت: در اين مدت چهار تن و 222 كيلو هروئين،344 كيلو مرفين،43 تن و 969 كيلو ترياك، هفت تن و 122 حشيش و هشت تن و 867 كيلو هم ساير مواد كشف شده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر افزود: در اين مدت 696 باند توزيع كننده مواد مخدر در كشور متلاشي و 23 هزار و 732 نفر دراين رابطه دستگير شدند.  

نظر شما