شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۸
کد خبر: ۱۶۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۸
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با تأكيد بر اينكه سايه پليس بر سر شبكه هاي اصلي مواد مخدر است،اظهار داشت:اجازه نخواهيم داد شبكه هاي ترانزيت مواد مخدر در كمال آرامش به حمل اين ماده افيوني در داخل كشور بپردازند.

به گزارش خبرگزاري شهر،سردار حميدرضا حسين آبادي كه براي بازديد از مرزهاي خراسان رضوي به اين استان سفر كرده است، افزود:در جلسه اي كه با حضور رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي و فرمانده مرزباني تايباد برگزار شد،آخرين وضعيت مرز و قاچاقچيان مورد بررسي قرار گرفت.

 

وي طرح برخورد با توزيع كنندگان و خردفروشان مواد مخدر را يادآور شد و بر برخورد جدي و بدون اغماض پليس خراسان رضوي با سوداگران مرگ  تأكيد كرد.

 

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر كشورمان در اين بازديد بر تقويت و تجهيز ايستگاه ايست و بازرسي 17 شهريور در مرز دو قارون تأكيد كرد و گفت:تلاش مي كنيم با استفاده از تجهيزات الكترونيكي و دوربين هاي پيشرفته مدرن، مرزها را كنترل كنيم.

 

سردار حسين آبادي كشفيات مواد مخدر خراسان رضوي از ابتداي سال جاري را سه تن و300كيلو گرم انواع مواد مخدر اعلام كرد و اظهار داشت:در اين مدت يك هزار و 761 قاچاقچي دستگير و تحويل مقامات قضايي شده اند.

 

نظر شما