دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۶۳۴۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
شهردارمنطقه5گفت:روابط عمومي به عنوان يک سرمايه اجتماعي مناسب ترين فضا براي شکستن ديوار هاي بي اعتمادي وتقويت مشارکت است وسازماني موفق تراست که داراي روابط عمومي قوي باشد

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهردراي منطقه5، سعيد طلوعي شهردار منطقه5 در همايش روز جهاني روابط عمومي که  با حضورمديرکل روابط عمومي دانشگاه جامع علمي کاربردي ، اساتيد دانشگاه  ومديران شهري درپارک آموزش ترافيک برگزار شد با تاکيد برضرورت وجايگاه روابط عمومي در پيشرفت وتوسعه سازمان گفت: در عصر ارتباطات نامگذاري روزي به عنوان روز روابط عمومي حاکي از نياز جامعه بزرگ به تحول در عرصه اطلاع رساني وآگاه‌سازي است واين نياز تنها با تلاش وتقويت روابط عمومي محقق مي شود.

وي در ضرورت فعاليت روابط عمومي در شهرداري گفت: مديريت شهري در رويکرد جديد به عنوان يک نهاد اجتماعي همواره بر اصل مشارکت شهروندان در اداره شهر و همچنين ارتقاء سطح فرهنگ آنها تاکيد دارد که در اين اصل نقش روابط عمومي به عنوان پل ارتباطي بين مديران و شهروندان بسيار حائز اهميت است.

طلوعي ادامه داد: تقويت روابط عمومي‌ها جهت تقويت روابط عاطفي مديران و کارکنان، جايگاه روابط عمومي در اطلاع رساني دولت و فرهنگ سازي در سازمانها از ديگر کارکردهاي اين نهاد است.

توجه ويژه به روابط عمومي، به عنوان نهادي که مي تواند به صورت نظام مند، برنامه ريزي شده و سنجيده در جهت ايجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مديران با کارکنان اقدام کند، بسيار حائز اهميت است.


شهردارمنطقه5 با تاکيد برضرورت حذف فاصله مديران با شهروندان توسط روابط عمومي گفت: روابط عمومي در واقع مهمترين بخش بدنة يک سازمان است. بخشي که براي تحقق اهداف آن سازمان ؛ بستر سازي و بيشترين ارتباط را با مخاطبان انساني آن سازمان برقرار مي کند.

نظر شما