دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۶۴۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۱
نماينده مردم تهران، ري، اسلامشهر و شميرانات در مجلس گفت: نمايندگان در جلسه علني روز يکشنبه از مديران مسئول روزنامه هاي کيهان، ايران، جوان، وطن امروز و رسالت، خبرگزاري‌هاي برنا، ايرنا و فارس و همچنين سايت‌هاي خبري رجانيوز و جهان‌نيوز در صحن علني مجلس شوراي اسلامي تقدير مي شود.
حجت‌الاسلام "حميد رسايي" نماينده مردم تهران، ري، اسلامشهر و شميرانات در مجلس شوراي اسلامي، در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري برنا، اظهار داشت: نمايندگان مجلس در جلسه علني روز يکشنبه هفته آينده، از رسانه‌ها و نشرياتي كه در ايام فتنه به صورت خاص و ويژه با تهيه گزارش، خبر، مصاحبه و ارائه فيلم موجب بصيرت‌دهي در جامعه شدند و از اين طريق با جريان فتنه مقابله كردن،د تقدير و تشكر مي‌كنند.

وي افزود: در اين مراسم، از مديران مسئول روزنامه هاي کيهان، ايران، جوان، وطن امروز و رسالت، خبرگزاري‌هاي برنا، ايرنا و فارس و همچنين سايت‌هاي خبري رجانيوز و جهان‌نيوز در صحن علني مجلس شوراي اسلامي تقدير مي شود؛ البته در اين مراسم، از مهمان‌ ويژه‌اي نيز تقدير و تشكر خواهد شد.
صداو سيما، 3 خبرگزاري، 5 روزنامه و 2 سايت خبري موردتقدير قرار مي گيرد
رسايي با بيان اينکه فردا به کليه مديران مسئول اين رسانه ها براي دعوت و حضور در صحن علني مجلس اطلاع داده مي شود، تصريح کرد: در مراسم روز يكشنبه، دو تن از مديران روزنامه‌ها و خبرگزاري‌ها به نمايندگي از بقيه رسانه‌ها سخنراني خواهد كرد.

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر اينكه رسانه‌ها و سايت‌هاي ديگري نيز بودند كه در ايام فتنه در مقابل با فتنه‌گران به وظايف خود عمل كردند، تصريح كرد: فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس نيز در مراسم ديگري، از برخي كساني كه در مقابله با كودتاي شكست خورده پس از انتخابات فعاليت داشتند، قدرداني ‌مي‌كند.


رسايي خاطرنشان کرد: همچنين در مراسم روز يكشنبه، به صورت ويژه از صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران به دليل برنامه‌هايش كه نقش بسيار برجسته‌اي در مقابل جريان فتنه داشته است، تشكر مي‌شود.
نظر شما