شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۶۶۳۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۱
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران صبح امروز در ديدار با اعضاي انجمن کوچولوهاي بلند همت در مورد ساخت سرزمين کوچولو‌هاي بلند همت با اعضاي اين انجمن گفتگو کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، در اين ديدار 5 نفر از اعضاي انجمن کوچولوهاي بلند همت طرح خود در مورد ساخت سرزمين کوچولوها را مطرح کردند که مورد استقبال قرار گرفت.


 دکتر ايازي ضمن تبيين برنامه‌هاي جامع شهرداري در حوزه فرهنگي و اجتماعي بر ارائه خدمات به گروه‌هاي ويژه شهروندان از جمله کوتاه قامتان تاکيد کرد و از ايجاد سرزمين مينياتور که در آينده ساخته خواهد شد به عنوان مکاني مناسب براي اين انجمن نام برد. ولي با توجه به طولاني بودن زمان ساخت اين پروژه، ساخت سرزمين کوچولوها را داراي اولويت دانست.


وي گفت: هدف از ساخت سرزمين کوچولوها نمايش توانمندي‌هاي اين شهروندان عزيز خواهد بود و همانطور که در اساسنامه اين انجمن ذکر شده است اين کار باعث خواهد شد که ديگر شهروندان با توانايي‌ها و هنر آنها بيشتر آشنا شوند.


لازم به ذکر است که انجمن کوچولوهاي ايراني (کوتاه قامتان بلند همت) داراي 300 عضو است که در رشته‌هاي فرهنگي ، هنري و ورزشي فعاليت دارند.



نظر شما