پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۰
کد خبر: ۱۶۷۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۰
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت : پليس با مزاحمان خياباني با قوت و قدرت برخورد مي کند چرا که اين مطالبه مردم است .

به گزارش واحد مرکزي خبر ، سردار سرتيپ ساجدي نيا با اشاره به اينکه مرحله نخست طرح مبارزه با مزاحمان خياباني از ديروز در سطح شهر تهران اغاز شده است ، افزود: در ادامه طرح هايي که ما درباره بحث امنيت اجتماعي داشتيم ، اين طرح نيز بر اساس مطالبه مردم صورت گرفته است چرا که مزاحمت براي نواميس مردم يکي از دغدغه هاي مردم تهران بود و شهروندان تهراني به طور مرتب، برخورد با اين هنجارشکنان را از پليس مطالبه مي کنند.

وي افزود: اين طرح فقط به يک منطقه خاص اختصاص ندارد و ما اين طرح را در همه مناطق شهر تهران اجرا مي کنيم .

سردار ساجدي نيا درباره روند برخورد با اين نوع متخلفان گفت: کساني که در سطح شهر تهران مزاحم مردم و خانواده ها بشوند با انها برخورد مي شود و به مراجعه قضايي معرفي مي شوند و هماهنگي هاي لازم دراين زمينه صورت گرفته است .

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: يکي از هنجارشکني ها که بعضا درسطح معابر انجام مي شود خودروها هستند که در اتوبان ها و معابر اصلي ما بعضا بدپوششي را از آنان شاهد هستيم.

ساجدي نيا گفت: اينها يکسري جرايم سازمان يافته است که در سطح شهر تهران مشاهده مي کنيم .

وي افزود:با شناسايي هايي که قبلا انجام شده است ما اين نقاط را در شهر تهران مشخص کرديم و حتما به وضع مطلوب هم دراين زمينه خواهيم رسيد.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت :پل ارتباط مردم با پليس ، تلفن تماس 110 است که اگر به همکاران ما در مجموعه پليس هر گونه گزارشي را بدهند بعد از بررسي با اين متخلفان برخورد لازم مي شود .

سردار ساجدي نيا افزود: پليس به صورت نامحسوس در سطح شهر تهران ازخودروهاي متخلف تصويربرداري مي کند و ما بعد از مستند سازي و شناسايي با ارسال نامه به درب منازل متخلفان ،آنان را به مجموعه پليس فراخوان مي کنيم تا به مجموعه قضايي معرفي شوند .

نظر شما