دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۴
کد خبر: ۱۷۰۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
فعاليت واحدهاي اجرايي شهرداري منطقه 20 از بيستم ارديبهشت ماه در ضلع شمالي حرم امام خميني (ره) آغاز شده است .
به گزارش شهر و  به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، محمدحسين سهرابي معاون امور شهري و فضاي سبز اين منطقه با اعلام اين خبر گفت : فعاليت واحدهاي اجرايي اين منطقه در ضلع شمالي حرم امام خميني (ره) آغاز شده است و ايستگاه اين منطقه نيز در روزهاي 13 و 14 خرداد در مجاورت اتوبان تهران - قم به عنوان اصلي ترين مبدا ورود مسافران به حرم برپا مي شود.

رئيس ستاد گراميداشت ارتحال امام (ره) در ادامه بهسازي فضاي سبز ،لکه گيري آسفالت ، رنگ آميزي جداول ، استقرار مخازن بازيافت ،نصب سرويس بهداشتي سيار و استقرار عومل سدمعبر به منظور جلوگيري از بساط گستري را از جمله اقدامات و تمهيدات صورت گرفته در اين ايام ذکر کرد.

وي در ادامه در خصوص پاکسازي فضاي اين محل گفت :8 نفر از نيروهاي کارگري اين منطقه به همراه تجهيزات سبک و سنگين از جمله 1 دستگاه تانکر ، 1 دستگاه خودرو نيسان و 2 دستگاه خاور از روز نخست در محل فعاليت دارند که اين امکانات و نيروها در موعد مقرر افزايش مي يابد.

سهرابي استقرار تانکرهاي آب آشاميدني ، ايستگاه فرهنگي ، ايستگاههاي صلواتي ، چادر توزيع غذا و آب آشاميدني را ازجمله برنامه هاي اين منطقه در حرم امام (ره )عنوان کرد.

وي با اشاره به جايگاه ويژه منطقه 20 گفت: اين منطقه به دليل همجواري با حرم امام (ره) علاوه بر اينکه محل عبور مسافران است مامن حضرت عبدالعظيم (ع) و پذيراي زائران اين بارگاه در ايام ارتحال خواهد بود به همين جهت تمهيدات ترافيکي در جهت ايجاد ترافيک روان و ايمني معابر در اين ايام مد نظر قرار گرفته است.



نظر شما