دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۷۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۹
دکتر قاليباف در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام (ره):
شهردار تهران بابيان اينکه مسئولان و کارکنان شهرداري در چند سال اخير توفيق حضور در برگزاري نماز عيد سعيد فطر و مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) را داشته‌اند،گفت : عشق به امام (ره) و آرمان‌هاي ايشان ، پشتوانه ما در انجام اين خدمات است ، امامي که ما را از ظلمات به نور هدايت کرد و به ما عزت و استقلال داد و در عرصه مادي و معنوي زندگيمان هر چه داريم،مديون اين مرد الهي است.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران،دکتر محمد باقر قاليباف در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) که عصر ديروز و با حضور معاونان شهرداري و شهرداران مناطق 22 گانه برگزار شد با بيان اين مطلب اظهار داشت : اگر شبانه روز شکر اين نعمت که خدا ما را در عصر امام (ره) قرار را داد بنماييم ، نمي توانيم شکر همه نعمت را به جا آوريم . ما در جامعه اسلامي و در سايه امام خميني (ره) تربيت شده ، زندگي و فعاليت کرديم و اين نظام مقدس را به برکت امام (ره) و شهدا داريم.

وي تاکيد کرد : بزرگداشت اين روز از ايام الله است و ياد و ذکر امام خميني (ره) نيز بر ما واجب است.


دشمنان بدانند،انقلاب خروشان ايران تحت رهبري مقام معظم رهبري ادامه دارد


شهردار پايتخت به تقارن 14 خرداد سالروز ارتحال امام خميني (ره) با روز جمعه و برپايي نماز عبادي - سياسي جمعه اشاره کرد و ادامه داد : حضور در جوار مرقد امام خميني (ره) ، برپايي نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب و حضور مردم ، نشانگر وحدت جامعه اسلامي است و دشمنان در داخل و خارج از مرزهاي اين سرزمين بايد بدانند انقلاب خروشان ما با تاسي به آرمان هاي امام و شهدا ، تحت رهبري مقام معظم رهبري ادامه دارد و همه دل داده اين روش و منش هستند.

وي با اظهار اميدواري از اينکه تلاش تمام مسولان و کارکنان شهرداري در اين روز ذخيره آخرت محسوب شود به ذکر نکاتي در خصوص هر چه بهتر انجام شدن وظايف شهرداري در برگزاري مراسم ارتحال امام خميني(ره) پرداخت .


آمادگي صد درصدي شهرداري برايبرگزاري مراسم  روز 14 خرداد 


در ادامه اين جلسه دکتر عيسي شريفي ،معاون امور مناطق شهرداري تهران گفت : تمام معاونت ها ، مناطق و ادارات شهرداري تهران صد درصد آماده برگزاري مراسم در روز 14 خرداد هستند .

وي افزود : طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده ، استقرار مناطق و سازمان‌ها نيز ظرف يك تا 2 روز آينده در محوطه حرم حضرت امام خميني (ره) انجام خواهد شد.

سيد مناف هاشمي ، رييس ستاد ارتحال حضرت امام (ره) در شهرداري نيز با اشاره به افزايش تعداد زائران در سال جاري اظهار داشت : ادارات ، معاونت ها و مناطق شهرداري براي برگزاري مراسم سال جاري ، از پتانسيل بيشتري برخوردار شده اند.

وي ادامه داد : تمام مناطق به جز منطقه يک در محوطه حرم و در پهنه‌هاي تعيين شده به ارائه خدمات به زائران مشغول خواهند بود ، منطقه يک نيز پشتيباني برگزاري مراسم در جماران را به عهده خواهد داشت.

برپايي 6 فرهنگسرا در حرم مطهر


مدير کل فرهنگي شهرداري تهران نيز به برپايي 6 فرهنگسرا در حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) در روز 14 خرداد اشاره کرد و گفت : فرهنگسراي امام دل ها ، خورشيد ولايت ، اميد امام (ره) ، يادگار امام (ره) ، بانوي انقلاب و شهداي گمنام ، فرهنگسراهاي موضوعي هستند که در قسمت هاي مختلف محدوده حرم در آن روز فعاليت خواهند کرد.

رمضاني افزود : 60 نوع محصول فرهنگي ويژه مناطق مختلف و همچنين 4 نوع محصول عمومي در فرهنگسراها و پهنه مناطق توزيع خواهد شد.

راه اندازي بيمارستان صحرايي در محدوده حرم


مدير عامل شرکت شهر سالم نيز از راه اندازي 300 متر بيمارستان صحرايي در محدوده حرم خبر داد و گفت : اين بيمارستان شامل اورژانس، دندانپزشکي و بخش هاي ويژه آقايان و بانوان است.

دکتر غفاري ادامه داد : 17 آمبولانس نيز براي اين روز در نظر گرفته شده که مجهز به ICU و CCU است.

وي فزود : بروشورهايي با موضوعات فوريت هاي پزشکي ، سلامت غذا و اقدامات لازم در زمان گرمازدگي در ميان زائران توزيع خواهد شد.


نظر شما