دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۶
کد خبر: ۱۷۱۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵
شرکت شهر سالم در بيست و يکمين سالگرد ارتحال امام خميني (ره) با برپايي بيمارستان صحرايي به ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر امام خواهد پرداخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شرکت شهر سالم شهرداري تهران،  حسن علي غفاري ، مديرعامل شرکت با اعلام برپايي بيمارستان صحرايي در مرقد مطهر امام راحل گفت: شهرداري تهران همزمان با مراسم سالگرد ملکوتي امام راحل به منظور ارائه خدمات به زائران مرقد مطهر برنامه ريزي انجام داده که در اين راستا شرکت شهر سالم نيز با برپايي بيمارستان صحرايي اقدام به خدمات رساني به زائران مي کند.

 

وي افزود: اين بيمارستان صحرايي داراي 24 تخت و در دو بخش زنان و مردان است که شامل بخش هاي اورژانس آقايان و زنان ، بستري آقايان و زنان ، اطاق CPR (احياء) ، دندانپزشکي ، داروخانه و بهداشت از سيزدهم تا پايان روز چهاردهم خرداد به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

 

غفاري خاطرنشان کرد: در اين بيمارستان صحرايي خدمات پزشک عمومي و تخصصي شامل قلب ، ارتوپدي ، داخلي ، عفوني و طب اورژانس به صورت شبانه روزي ارائه خواهد شد و 100 نفر از پرسنل شرکت شهر سالم شامل پزشک ، پرستار ، تکنسين اورژانس ، کارشناسان بهداشت و عوامل ستادي به زائرين خدمات ارائه مي دهند.

 

وي همچنين با اشاره به خدمات رساني 15 دستگاه آمبولانس شرکت شهر سالم در ايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره) تصريح کرد: اين آمبولانس ها مجهز به تمام ابزار و تجهيزات اورژانس بوده که 5 دستگاه از اين آمبولانس ها نيز مجهز به سي سي يو و آي سي يو هستند.

 

همچنين به منظور آگاهي زائران و گوشزد موارد و نکات بهداشتي و ايمني ، شرکت شهر سالم اقدام به تهيه بروشورهاي "پيشگيري از گرمازدگي و مسموميت هاي غذايي" و "کمک هاي اوليه" کرده تا بين زائران توزيع کند.

نظر شما