يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۷۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹
در آستانه سالروز ارتحال ملكوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، همايشي با موضوع قانون، ‌انضباط اجتماعي و خانواده از ديدگاه امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري مناطق 21و22، اين همايش با عنوان «زائر اخلاق » با حضور كارشناسان و علاقمندان از سوي خانه فرهنگ گرمدره منطقه 21 در حسينيه قمر بني هاشم برگزار و در آن به بررسي ديدگاه‌هاي حضرت امام خميني (ره) پيرامون نقش و اهميت قانون‌گرايي و انضباط در جامعه و خانواده پرداخته مي شود.

در اين همايش كارگاهي حجت الاسلام و المسلمين دكتر عزت‌الله واعظي ،‌نويسنده پژوهشگر و استاد دانشگاه سخنراني مي‌كند.

اين برنامه از سوي خانه فرهنگ گرمدره با مشاركت شوراي شهر گرمدره روز چهارشنبه 12 خرداد از ساعت 16 تا 17 در حسينيه قمر بني هاشم واقع در امير آباد گرمدره ميزبان شهروندان است.

همچنين همايش «ساده زيستي، سيره عملي بزرگان ديني»‌ به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خميني (ره) در خانه فرهنگ تهرانسر نيز برگزار مي‌شود.

در اين همايش با تاكيد بر ويژگي بارز دين در قناعت و ساده زيستي و معرفي حضرت زهرا (س) و حضرت امام خميني ( ره) به عنوان دو الگوي شاخص در اين زمينه ، محورهاي موضوعي پرهيز از تجمل گرايي و مصرف گرايي مورد طرح و بررسي قرار مي گيرد.

حجت الاسلام و المسلمين غياث مدرس حوزه و دانشگاه و پژوهشگر علوم قرآني و حديث در اين نشست موضوعي سخنراني خواهد كرد.

اين همايش نيز با هدف ترويج فرهنگ قناعت و ساده زيستي و پرهيز ار تجمل گرايي و مصرف گرايي روز چهارشنبه 12 خرداد ماه از ساعت 15 تا 17 در خانه فرهنگ تهرانسر منطقه 21 ميزبان عموم شهروندان علاقمند است.

نظر شما