دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۷۳۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۶
مدير اداره زيبا سازي شهرداري منطقه يک خبر داد :
مدير اداره زيبا سازي شهرداري منطقه يک گفت : همزمان با 14 خرداد ، از تمثال نقاشي شده امام خميني (ره) بر يکي از ديوارهاي سطح منطقه پرده‌برداري خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، محمدرضا ميرزايي با بيان اين مطلب اظهار داشت : اين نقاشي ديواري در حدود 400 متر مربع بوده و در خيابان نياوران روبروي جماران قرار دارد.


وي ادامه داد : حجم فضا سازي شهري در سطح منطقه يک به مناسبت سالگرد امام راحل  ، در سال جاري 3 هزار و 800 متر مربع است که در مقايسه به سال گذشته کمتر از 4 برابر افزايش داشته است .


مدير اداره زيبا سازي شهرداري منطقه يک افزود : 1100 بنر در ابعاد 1 متر در 3 متر و همچنين 100 بنر در سازه هاي پرتابل با موضوعات فرهنگي ويژه اين روزها در سطح معابر و بزرگراه‌هاي منطقه نصب شده است.


ميرزايي خاطرنشان ساخت : موضوعات اين بنرها تلفيقي بوده و بخشي از آن مربوط به ولادت حضرت زهرا(س) و بخشي ديگر مربوط به سالگرد ارتحال امام خميني (ره) است و نوشتار آنها به سه زبان فارسي ، انگليسي وعربي است.


وي از رنگ‌آميزي و پاک‌سازي تمام جداره ها و جداول معابر منتهي به جماران نيز خبر داد و گفت : 300 ميله پرچم نيز بر روي پل‌هاي سواره منطقه و ساختمان‌هاي شهرداري منطقه نصب و پرچم ايران و پرچم هاي سياه رنگ به صورت تلفيقي بر بالاي آنها برافراشته شده است.


ميرزايي با بيان اينکه 4 ايستگاه به منظور پذيرايي از زايران در محدوده جماران تعبيه شده ادامه داد : 60 بنر جهت نماي مسير نيز از تمام ورودي‌هاي منطقه تا محدوده جماران ، جهت راهنمايي زايران نصب شده است.

نظر شما