دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۵۸
کد خبر: ۱۷۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۱
دکتر محمد باقر قاليباف گفت : امروز ما همه داشته‌هاي مادي و معنوي زندگي خود را مديون و وامدار امام خميني (ره) هستيم.

 به گزارش شهر، شهردار تهران امروز در نشست مديران شهرداري با مسئولان ستاد مرکزي ارتحال امام خميني (ره) با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري که " اين انقلاب بي نام خميني (ره) در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست ، گفت : واقعا هم همين گونه است و انقلاب ما در همه جاي جهان و در همه ابعاد با نام امام بزرگوار شناخته مي‌شود .

 

قاليباف با اشاره به علاقه وافر کارکنان و نيروهاي شهرداري تهران براي خدمات‌رساني در مراسم گرامي داشت ارتحال امام(ره) گفت : دو کار است که همواره کمترين وقت را از ما مي گيرد اما هميشه بيشترين خروجي را داشته است . يکي برگزاري نماز عيد سعيد فطر که چند سالي است برگزاري آن بر عهده شهرداري تهران گذاشته شده و ديگري مراسم ارتحال امام (ره) .

 

وي اين موضوع را ناشي از علاقه وافر بدنه شهرداري و کارکنان اين نهاد دانست و خطاب به نوه امام و رئيس ستاد مرکزي برگزاري مراسم ارتحال امام (ره) گفت : اگر کارکنان و مديران شهرداري تهران کاري هم براي برگزاري مراسم ارتحال امام(ره) کرده اند ، وظيفه شان بوده و اين امر از سر علاقه و ارادت صورت گرفت است .

 

قاليباف به موضوع فعاليت هاي عمراني اطراف حرم مطهر اشاره کرد و گفت : انتظاري که در اين باره از شهرداري تهران وجود دارد اينست که همچون پروژه تونل توحيد فعاليتي جدي در اين راستا داشته باشد که اين انتظار ، کاملا به جاست . شهرداري نيز اين انتظارات را با همان نگاه جهادي که در ساخت تونل توحيد داشت پيگيري خواهد کرد .

 

 

 

نظر شما