يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۸
کد خبر: ۱۷۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰
رييس فرهنگسراي گلستان از برگزاري ويژه برنامه‌هاي مراکز فرهنگي هنري منطقه 8 خبر داد و گفت: «فلسفه حجاب» در قالب دو نشست در روزهاي 19 و 26 خرداد ماه در فرهنگسراي گلستان برگزار مي‌شود.

«كيهان محمدخاني»در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: «خانواده متعادل» عنوان نشست ديگري كه با هدف بررسي وظايف اوليا در قبال بلوغ فرزندان خود در تاريخ 17 خرداد ماه برگزار مي‌شود. وي افزود: «خانه‌اي روي آب» در ارتباط با ترك اعتياد و آشنايي با داروهاي روان‌گردان براي خانواه‌هاي معتادين، «مشكلات ارتباطي بستگان و رفتارهاي تنش‌زا» ويژه خانواده‌ها عناوين نشست‌هايي است كه اين فرهنگسرا پنجشنبه‌هاي هر هفته براي علاقه‌مندان در نظر گرفته است.

 رييس فرهنگسراي گلستان از استقبال خوب مردم از جشنواره گندم خبر داد و اظهار داشت: اين جشنواره شامل پنج غرفه پخت نان همراه با نصب تنورهاي سنتي و عرضه سوغات شهرهاي مختلف است كه با حضور نوازندگان سازهاي سنتي از 8 خرداد آغاز و تا 13 خرداد ماه ادامه دارد. در اين جشنواره بروشور‌ها و كتابچه‌هايي درباره نان‌هاي سنتي در استان‌هاي مختلف و صرفه‌جويي در مصرف به شهروندان ارايه مي‌شود.

 محمدخاني از برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي متنوع در سطح مراكز منطقه 8 خبر داد و ادامه داد: مسابقه سه‌چرخه‌سواري و آموزش تزئيني دكوراسيون منزل به روش فنگ‌شويي فرهنگ ميدان 16 برگزار مي‌شود.

در خانه فرهنگ فرزانگان نيز به منظور ارتقا سطح آگاهي خانواده‌ها با فرهنگ و حقوق آپارتمان نشيني برنامه‌اي با عنوان « آلاچيق همسايگي» برگزار مي‌شود. اجراي نمايش با محوريت همسايه و آپارتمان نشيني، قصه خواني، نقاشي ويژه کودکان، خلاقيت، سفره‌آرايي و مشاوره خانوادگي از بخش‌هاي اين برنامه است. برنامه آلاچيق همسايگي روز 23 خرداد ساعت 10 تا 12 برگزار مي‌شود.

تورهاي گردشگري يکروزه‌اي با عنوان «گلگشت» و برنامه آموزشي « ياور سلامت» نيز عناوين برنامه‌هايي است كه در خانه فرهنگ معرفت در نظر گرفته شده است.

به گفته رييس فرهنگسراي گلستان، نشست « اقتصاد در خانواده » با موضوع اصلاح الگوي مصرف به منظور نهادينه کردن روش صحيح استفاده از منابع کشور، در خانه قرآن منطقه 8 برگزار مي‌شود.همچنين به‌منظور آشناكردن كودكان با صفات برجسته انساني، صداقت و راستي برنامه‌اي با عنوان «گنبد كبود» در اين مرکز اجرا مي‌شود.

محمدخاني از برگزاري نمايشگاه و فروشگاه کتاب «کيمياي دانش» به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن خبر داد و گفت: در اين نمايشگاه کتاب‌هايي با موضوعات تاريخي، عمومي، ادبيات، روان‌شناسي، کودک و نوجوان و هنر تا 18 خرداد ماه به نمايش گذاشته شده است.

نظر شما