دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۷۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۶
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به ضايعه تاسف بار کشته شدن اعضاي کاروان آزادي کمک به غزه،گفت :شايد روزي که امام فرمودند اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود کسي به طور جدي به اين موضوع نگاه نمي‌کرد اما مردم ايران با رهنمودهاي امام راحل به پيروزي رسيدند و براي آزادي خواهان جهان الگو شدند.

به گزارش خبرنگار «شهر» مهدي چمران امروز در مراسم تجديد ميثاق کارکنان شهرداري تهران با آرمانهاي امام راحل (ره) با درود بر روان پاک امام خميني ، و شهداي گرانقدر دفاع مقدس که آرمان‌هاي امام را دنبال کردند اظهار كرد: شايد روزي که امام فرمودند اسرائيل بايد از صفحه روزگار محو شود کسي به طور جدي به اين موضوع نگاه نمي‌کرد اما مردم ايران با رهنمودهاي امام راحل به پيروزي رسيدند و براي آزادي خواهان جهان الگو شدند تا مردم شيعه لبنان با الگو پذيري از انقلاب اسلامي ،‌ پس از جنگ 33 روزه و مردم فلسطين بعد از 22 روز مقاومت در مقابل اسرائيل به پيروزي دست يابند. وي

 گفت: فکر نمي کرديم رژيم صهيونيستي به عنوان يک دولت غاصب و انسان کش به اين شکل فجيع آبروي خود را ببرد و اين همان استقرار حرف امام راحل است.

 رئيس شوراي اسلامي شهر تصريح كرد : عظمت و بزرگي امام تنها به پيروزي انقلاب اسلامي خلاصه نمي شود ، بلکه حرکت بزرگ وي در خاورميانه و کشورهاي جهان ايجاد شده است .

 چمران اضافه کرد : به روح امام راحل (ره) درود و سلام مي فرستيم و آرزو مي کنيم مردم که يار و ياور امام در جريان پيروزي انقلاب اسلامي بوده و رشادت هاي بي نظيري را در زمان دفاع مقدس از خود به يادگار گذاشتند ، از شفاعت امام راحل در روز قيامت نيز برخوردار باشند.

چمران در پايان ضايعه تاسف بار کشته شدن اعضاي کاروان آزادي کمک به غزه را به همه مسلمانان تسليت گفت و تاکيد کرد : اميدوارم يکايک ما توفيق و سعادت استمرار راه امام (ره) را تا آمدن امام زمان در پناه مقام معظم رهبري داشته باشيم.


نظر شما