دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۱۷۴۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۹
عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران خطاب به تمام دستگاه ها
عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران يادآور شد: مهمتر از برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) سخنان و صحبت‌هاي بنيانگذار انقلاب است که بايد به آنها جامه عمل بپوشانيم.

به گزارش شهر عليرضا دبير ، با تاکيد بر اينکه بيش از 50 درصد از وظايف مراسم مربوط به سالروز ارتحال امام بر عهده شهرداري است، گفت: دستورالعملي در خصوص نحوه برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام خميني (ره) تهيه شده که بر اساس آن بيش از 50 درصد فعاليت‌هايي که در اين روز انجام خواهد شد بر عهده شهرداري تهران است.


مطابق پيش‌بيني‌ها امسال دو ميليون نفر در بيست و يکمين مراسم سالگرد امام (ره) شرکت مي‌کنند، که مسووليت بيش از 50 درصد از زائران با شهرداري تهران است.


دبير با اشاره به دستورالعمل نحوه برگزاري مراسم امسال گفت: بر اساس مواردي که در اين دستورالعمل ذکر شده، مشخص است که شهرداري تهران امسال بهتر از سال هاي گذشته در اين ارتباط فعاليت خواهد کرد.


عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران يادآور شد: مهمتر از برگزاري مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) سخنان و صحبت‌هاي بنيانگذار انقلاب است که بايد به آنها جامه عمل بپوشانيم.


دبير گفت: يکي از بزرگ‌ترين انديشه‌هاي حضرت امام وحدت بين مردم و مسوولان بود که بايد به اين نکته توجه فراوان داشته باشيم و هر کسي در هر مسووليتي بايد به اين نکته اساسي توجه کند.


وي تاکيد کرد: در برگزاري مراسم حضرت امام (ره) بايد به دنبال خدمات کيفي و کمي به زائران باشيم.


عضو هيات رييسه شوراي شهر تهران خطاب به تمام دستگاه ها از جمله شهرداري تهران گفت: هر کس به نسبت ارادت خود به امام خميني بايد در اين روز به زائران امام خدمت رساني کند.


وي از روز 14 خرداد به عنوان روزي مهم و تاريخي کشور ياد کرد و گفت: همه ساله مردم در اين روز براي تجديد بيعت با آرمان هاي امام راحل در مرقد مطهر ايشان حاضر مي شوند و بايد در اين روز بهترين خدمات را به زائران ارائه کرد.


نظر شما