دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۸
کد خبر: ۱۷۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۲
پليس راه راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي با صدور اطلاعيه اي، محدوديت هاي ترافيکي روزهاي پاياني هفته جاري از 13 تا 15 خردادماه را در راه هاي مواصلاتي کشور اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاري شهر،با توجه به برگزاري مراسم بيست و يکمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و پيش بيني افزايش سفرهاي بين شهري و تراکم ترافيک درمحورهاي مواصلاتي در تعطيلات پايان هفته، مقررات ويژه اي، از سوي پليس راه راهور ناجا به منظور افزايش ايمني تسهيل در عبور و مرور در روزهاي 13 تا 15 خردادماه اجرا مي شود.

 

برهمين اساس، آمد و شد موتور سيکلت در ايام تعطيلات از روز پنج شنبه 13 خرداد تا 15 خردادماه در محور هاي کرج- چالوس، هراز، فيروزکوه، قزوين - رشت، ساوه- همدان و محور تهران - سمنان - مشهد ممنوع است .   

محور کرج- چالوس

 

تردد انواع تريلر و کاميون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است .

عبور و مرور انواع وسايل نقليه از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 15 خرداد ماه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس ممنوع بوده و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 24 همان روز از بالاي مرزن آباد (دزدبن کيلومتر 15 ) به سمت کرج يک طرفه است .

 

محور هراز

 

رفت و آمد تمامي تريلر و کاميون ها از محور هراز، همچنان ممنوع است.

 

آمدو شد تمامي کاميون ها به جز کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 روز پنج شنبه 13 خردادماه تا ساعت شش روز يکشنبه 16 خردادماه، در محور هراز ممنوع است.

 

تردد وسايل نقليه از رودهن (انتهاي بلوار کريتون) به سمت آمل از ساعت 13 تا ساعت 24 روز شنبه، 15 خردادماه ممنوع است و ازساعت 15 تا ساعت 24 روز شنبه 15 خرداد نيز، آمدو شد تمامي وسايل نقليه از آب اسک تا دو راهي رودهن يک طرف خواهد بود.

 

محور فيروز کوه

 

آمد و شد تمام تريلرها به جز تريلرهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت هفت تا 24 روزهاي پنج شنبه ، جمعه و شنبه از تهران به قايم شهر و برعکس ممنوع است.

 

محور ساوه- همدان

 

تردد تريلرها و کاميون ها به جز تريلرها و کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24 روز پنج شنبه 13 خردادماه و از ساعت هفت تا 24 روزهاي جمعه و شنبه، از ساوه به همدان ( ساوه تا دوراهي قزوين- همدان) و برعکس و آزاد راه ساوه همدان ( ساوه تا غرق آباد) ممنوع است.

 

محور قم

 

آمد وشد تمامي وسايل نقليه سنگين باربري از ساعت 8 روز پنجشنبه - سيزدهم خرداد ماه - تا ساعت 24 روز شنبه از محور قديم قم-تهران و برعکس ممنوع است و رانندگان اين وسايل نقليه مي توانند از آزادراه سفلچگان- ساوه يا محور قديم سفلچگان- ساوه عبور و مرور کنند.

 

از ساعت هشت روز پنجشنبه- 13 خردادماه تا ساعت 24 روز شنبه - 15 خردادماه تمامي وسايل نقليه سنگين باربري که از استان هاي جنوبي کشور به طرف قم در حرکت هستند، بايستي از مسير سه راهي نطنز - مورچه خورت - دليجان - سلفچگان - ساوه - تهران و برعکس، عبور و مرور کنند.

 

حد فاصل حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) تا پل حسن آباد در روزهاي پنج شنبه و جمعه مسدود خواهد بود.

 

بر اين اساس، رانندگان وسايل نقليه که قصد سفر به فرودگاه امام خميني (ره) يا قم را دارند، مي توانند از محور آزاد راه تهران - ساوه يا محور قديم تهران -ساوه و نيز محور قديم تهران - قم و برعکس به عنوان مسير جايگزين استفاده کنند.

 

محور آزاد راه اصفهان- کاشان

 

عبور و مرور تمامي کاميون ها و تريلرها از اصفهان به سمت کاشان و قم از ساعت هفت روز پنج شنبه 13 خردادماه تا ساعت 24 روز جمعه 14 خرداد ماه ممنوع بوده و رانندگان اين گونه وسايل نقليه بايستي از محور قديم، اصفهان، دليجان، سفلچگان تردد کنند.

 

محور زاهدان- زابل

 

رفت و آمد تمام تريلرها و کاميون ها به جز کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از محور زاهدان - زابل و برعکس از ساعت 14 تا 20 روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه ممنوع است.

 

کردستان

 

محور مريوان: آمد و شد تمامي کاميون ها و تريلرها به استثناي تريلرها و کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت هفت صبح تا ساعت 24 روز جمعه 14 خرداد ماه، از سنندج به سمت مريوان ممنوع است.

 

محور سقز- ديواندره: رفت وآمد همه تريلرها و کاميون هاي به جز تريلرها و کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از سقز به ديواندره و برعکس از ساعت هشت صبح تا ساعت 22 شب روز جمعه ممنوع است.

 

در اين اطلاعيه آمده است: مرکز کنترل ترافيک پليس راه ناجا آماده پاسخگويي به شماره تلفن هاي 88255555 به منظور اعلام وضعيت راههاي کشور و امدادرساني احتمالي به هموطنان بطور شبانه روزي است.

 

نظر شما