دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۳
کد خبر: ۱۷۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸
مدير اداره نظارت و توسعه فرهنگي شهرداري تهران خبر داد
مدير اداره نظارت و توسعه فرهنگي شهرداري تهران از راه‌اندازي فرهنگسراي ثابت جماران در محله جماران خبر داد.

ياسر برخورداري در گفت و گو با خبرنگار «شهر» ضمن بيان اين مطلب گفت:همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام خميني(ره) فرهنگسرايي با عنوان فرهنگسراي جماران در محله جماران راه‌اندازي شده است و درصدد هستيم اين فرهنگسرا را به صورت ثابت در اين محله ايجاد كنيم.
وي افزود: همزمان با سالگرد ارتحال امام (ره)، همزمان با اين روز شش فرهنگسراي ديگر نيز بنام و ياد فرزند و همسر امام نيز در حرم امام خميني (ره) راه‌اندازي مي شود و زائران مي‌توانند خدمات فرهنگي را تا 14 خرداد ماه از اين فرهنگسراها دريافت كنند.
به گفته برخورداري فرهنگسراي خورشيد ولايت با محوريت مقام معظم رهبري، اميد ولايت با محوريت حاج مصطفي خميني،‌يادگار امام با محوريت حاج احمد آقا خميني، بانوي انقلاب با محوريت همسر امام خميني(ره) و فرهنگسراي شهداي گمنام با محوريت شهدا از سوي شهرداري تهران در حرم امام (ره) برپا مي‌شود.
ارائه خدمات رايگان فرهنگي از ديگر موضوعاتي بود كه مدير اداره نظارت و توسعه فرهنگي شهرداري تهران به آن اشاره كرد و گفت:در اين فرهنگسراها برنامه‌هاي مختلف فرهنگي همچون خاطره‌گويي، نمايش فيلم‌هاي مستند،‌نقاشي كودكان،‌مسابقات فرهنگي،‌توزيع 60 نوع از اقلام فرهنگي همچون نخستين نرم افزار تخصصي ولايت فقيه برگزار مي‌شود.





نظر شما