دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۷۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵
شركت شهر سالم به منظور تامين سلامت زايران حرم مطهر امام(رة) علاوه بر استقرار 100 پزشك متخصص در بيمارستان‌هاي صحرايي، 10 كارشناس بهداشت را براي تاييد سلامت آب آشاميدني و ساير موارد بهداشتي به حرم اعزام كرده است.

حسن غفاري، مديرعامل شركت شهر سالم در گفت‌وگو با خبرنگار«شهر» از استقرار 100 پزشك متخصص وعمومي وتكنسين در بيمارستان‌ها صحرايي خبر داد و گفت: اين پزشكان از امشب به بيمارستان‌ها ميروند و آماده ارائه خدمات به زايران حرم مطهر هستند.


غفاري همچنين از حضور 10 كارشناس بهداشت شركت شهر سالم در فضاهاي اطراف حرم مطهر خبر داد و گفت: اين كارشناسان منبع‌هاي آب موجود را آزمايش كرده و گزارش‌ها را به شركت ارائه مي‌دهند. به گفته وي درصورتي كه سلامت آب‌ها تاييد شود منبع‌ها پلمپ مي‌شود و همزمان با ارائه خدمات به زايران صبح روز پنج‌شنبه پلمپ‌ها باز مي‌شود. وي افزود: بيمارستان‌هاي صحرايي داراي 24 تخت و در دو بخش زنان و مردان است که شامل بخش هاي اورژانس آقايان و زنان ، بستري آقايان و زنان ، اطاق CPR (احياء) ، دندانپزشکي ، داروخانه و بهداشت از سيزدهم تا پايان روز چهاردهم خرداد به ارائه خدمات خواهد پرداخت.


غفاري خاطرنشان کرد: در اين بيمارستان خدمات پزشک عمومي و تخصصي شامل قلب، ارتوپدي، داخلي، عفوني و طب اورژانس به صورت شبانه روزي ارائه خواهد شد.

به گفته مديرعامل شركت شهر سالم 15 دستگاه آمبولانس شرکت شهر سالم در ايام سالگرد ارتحال امام خميني (ره) كه مجهز به تمام ابزار و تجهيزات اورژانس از جمله سي سي يو و آي سي يو هستند، خدمات ارائه مي‌كنند.

نظر شما