شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۷
کد خبر: ۱۷۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۹
امام جمعه خاورشهر با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در شهر تهران و منطقه 15 از دکتر قاليباف و مديران همراه وي بعنوان خدمتگزاران پرتوان ، صديق و متعهد نام برد و اظهارداشت: در حال حاضر تمام فعاليت ها در شهرداري علمي و حساب شده انجام مي شود.
به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 عيسي شريفي معاون امور مناطق شهرداري تهران و مديران اين حوزه با همراهي يزداني شهردارمنطقه 15 از پروژه هاي آماده افتتاح و فعاليت هاي جاري در سطح منطقه بازديد کردند. مجموعه بزرگ فرهنگي و ورزشي خانواده ، بزرگراه هاي در دست احداث شهيد شوشتري و دولت آباد ، مجموعه تالارهاي نمايش در دست احداث در فرهنگسراي خاوران ، مجموعه هاي ورزشي شهيد بروجردي،آزادگان و شهداي مشيريه ، استخر و سوناي مشيريه و بوستان وليعصر(عج) ، سراي محله کيانشهر و شهيد بروجردي ، مرکز خدمات رفاهي منطقه ، کلينيک تخصصي دندانپزشکي ، بافت فرسوده و پروژه نوسازان ، ايستگاه خط شش مترو در محله کيانشهر  از جمله پروژه هايي بودند که مورد بازديد معاون امور مناطق و هيات همراه قرار گرفت .


همين گزارش حاکي است ، پس از اين بازديد دکتر شريفي معاون امور مناطق در جمع مديران شهرداري منطقه حاضر شده و با بيان اينکه فعاليت هاي چشمگيري در راستاي کاهش فاصله مناطق شمالي و جنوبي تهران در منطقه 15 اجرا شده است به بررسي برنامه ها ، موضوعات ، مسايل و مشکلات شهرداري منطقه پرداخت. در ابتداي اين جلسه  يزداني شهردار منطقه15 در خصوص بودجه ابلاغي سال جاري و اعتبارات مورد نياز براي تکميل پروژه ها و در برخي مواردکسري بودجه گزارشي را ارائه داد و با توجه به حجم بالاي فعاليت ها در منطقه خواستار افزايش اعتبارات در سال جاري شد .


در ادامه اين جلسه معاون امور مناطق ضمن ابراز رضايت از عملکرد شهرداري منطقه از يزداني به عنوان مدير موفق ياد کرد و اظهار داشت اولويت برنامه هاي شهرداري تهران حوزه اجتماعي و فرهنگي است و در اين راستا تقويت مساجد ، تعامل با ائمه جماعات ، بسيج و ... بسيار تاثيرگذار خواهد بود . معاون امور مناطق از شهرداران نواحي نيز خواست با حضور در بين مردم، در غم و شادي آنها شريک باشند و همانند دوران دفاع مقدس مسجد را محور فعاليتهاي خود قرار دهند .


معاون امور مناطق شهرداري تهران در ادامه بر ضرورت توسعه مجموعه هاي تفرجگاهي ، تفريحي ، فرهنگي و ورزشي اشاره و اين امر را جزو کارهاي اولويت دار شهرداري اعلام کرد و اظهار داشت براي بازپيرايي بوستان ها بودجه خوبي در اختيار منطقه قرار مي گيرد و اميدواريم تا پايان سال تمام بوستان هاي منطقه بازپيرايي شود . دکتر شريفي به مشکلات مردم در حوزه حمل و نقل و ترافيک اشاره و از اختصاص 60درصد بودجه شهرداري به اين امر خبر داد و برضرورت تسريع در اجراي پروژه هاي ترافيکي منطقه از جمله بزرگراه هاي دولت آباد و شهيد شوشتري تاکيد کرد .  
معاون امور مناطق پيشرفت پروژه هاي عمراني منطقه را خيلي خوب ارزيابي کرد و اظهار اميدواري كرد: تا پايان سال سه مرحله افتتاح پروژه ها در منطقه صورت گيرد. از ديگر مباحث مطروحه در اين جلسه موضوع ساماندهي ورودي شرق تهران بود که معاون امور مناطق وجود فعاليتهايي نظير جعبه فروشان و سنگ فروشان را در اين محدوده نامناسب يادکرد و خواستار طراحي يک مجموعه خوب در ورودي شرق تهران و مناسب سازي اين محل شد.

در ادامه اين جلسه حجت الاسلام و المسلمين سيد صالح ياسيني امام جمعه خاورشهر نيز با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در شهر تهران و منطقه 15 از دکتر قاليباف و مديران همراه وي به عنوان خدمتگزاران پرتوان ، صديق و متعهد نام برد و اظهارداشت: در حال حاضر تمامي فعاليت ها در شهرداري علمي و حساب شده انجام مي شود. امام جمعه خاورشهر  ضمن طرح مسائل و مشکلات حريم اين شهرک و با تاکيد بر فعاليت هاي خوب انجام شده خواستار توجه هر چه بيشتر شهرداري مرکز به اين منطقه جنوبي شهر تهران شد.
نظر شما