شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۵
کد خبر: ۱۷۶۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۹
به دليل سردادن مکرر شعار از سوي تعدادي از حاضران در نماز جمعه امروز تهران سخنراني سيد حسن خميني نوه امام راحل در مرقد امام نيمه تمام ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم امروز نماز جمعه تهران که به مناسبت بيست و يکمين سالگرد ارتحال حضرت امام در مرقد مطهر بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران برگزار شد ، پس از سخنراني رئيس جمهور ، سيد حسن خميني نوه امام راحل سخنراني خود را آغاز کرد ، اما  با سر دادن مکرر شعار از سوي تعدادي از حاضران اين سخنراني نيمه کاره ماند.

سيد حسن خميني با اشاره به فرا رسيدن سالروز ارتحال امام راحل گفت: امروز روزي تلخ و جانگداز و يادآور رحلت امام بزرگوار است .

وي تقارن ميلاد امام (ره) که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) است با رحلت امام در سال 89 را به عنوان يک ويژگي بزرگ برشمرد.

در حالي که نوه امام راحل قصد داشت به بيان ويژگي ها و شرايط دوران پيروزي انقلاب اسلامي و دهه پاياني قرن گذشته بپردازد برخي از حاضران با سر دادن شعار مانع ادامه سخنراني وي شدند.

نوه امام راحل چند مرتبه سخنانش را قطع کرد و از حاضران اجازه خواست تا دقايقي سخنراني کند که مجددا به دليل شعارها اين امکان فراهم نشد.

سيد حسن خميني خطاب به کساني که شعار سر مي دادند گفت: هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته است ، اجازه بفرماييد دقايقي صحبت کنم.

با ادامه شعارها سيد حسن خميني خطاب به نمازگزاران عنوان کرد گروه اندکي هستند که شلوغ مي کنند و قطعا کليت حاضران ، علاقه مندان و وابستگان امام هستند که از اين حرکات بيزارند. وي با اشاره به شعار دهندگان تاکيد کرد شان مراسم سالگرد ارتحال امام اين نيست که برخي اندک انجام مي دهند.

سيد حسن خميني خطاب به حاضران گفت: من از همه معذرت مي خواهم و از خداوند مي خواهم که ما را با امام محشور کند. تا بوده چنين بوده، هنوز 20 سال از درگذشت امام نگذشته است و خداوند انشاءالله همه ما را قرين رحمت قرار دهد.

بعد از پايان سخنان نيمه کاره سيد حسن خميني ، حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي به عنوان خطيب نماز جمعه تهران در جايگاه حضور يافتند و با بوسيدن پيشاني سيد حسن خميني او را مورد تفقد قرار دادند.

نظر شما