دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۷۶۳۶
|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
فرمانده انتظامي تهران بزرگ گفت: هيچگونه مورد امنيتي در مراسم سالگرد ارتحال امام نداشتيم.

سردار حسين ساجدي نيا در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: خوشبختانه مراسم سالگرد ارتحال امام خميني طبق برنامه ريزي هاي كه صورت گرفته بود بدون هيچگونه مورد امنيتي برگزار شد.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي تهران بزرگ از ساعات اوليه صبح روز گذشته تا كيلو متر ها در شعاع مرقد امام خميني مستقر بودند تا نظم و امنيت هرچه بهتر برگزاري اين مراسم را برپا كنند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ افزود: در بخش پليس آگاهي ماموران موفق شدند 17 نفر سارق را كه با سوء استفاده از ازدحام جعيت اقدام به سرقت كرده بودند شناسائي و دستگير شدند و همچنين يك زن و يك نفر مرد كه اقدام به جعل عنوان پليس كرده بودند در ساعات اوليه صبح روز گذشته شناسائي و دستگير شدند.

سردار ساجدي نيا با اشاره به كاهش چشمگير ترافيك در مقايسه با سال گذشته در مراسم سالگرد ارتحال امام گفت: با برنامه ريزي و زمان بندي كه صورت گرفته بود ماموران راهنمائي و رانندگي تهران بزرگ از شب قبل از آغاز مراسم در معابر حرم مطهر مستقر شدند و از ساعت 4 بامداد به تدريج كاروان ها وارد محل برگزاري مراسم شدند كه پليس با در نظرگرفتن پاركينگ هاي مناسب  توانست بار ترافيكي را به حداقل  كاهش دهد.

وي افزود: مردم در طول اجرا مراسم همكاري بسيار خوبي با پليس در جهت كاهش ترافيك و افزايش نظم و امنيت داشتند.

 

نظر شما