دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۷۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
شهردار منطقه 9 خدمات ارائه شده از سوي دست اندرکاران شهرداري اين منطقه در سالروز ارتحال بنيانگذاز کبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) را چشمگير و در زمينه هاي گوناگون متنوع و متعدد خواند.

به گزارش " شهر" به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 9، عليرضا جعفري با بيان اينکه در برنامه ريزي هاي انجام شده براي برگزاري مراسم ارتحال امام خميني (ره) بخش جنوبي حرم مطهر به ارائه خدمات رفاهي، اجتماعي و فرهنگي از سوي دست اندرکاران اين منطقه اختصاص داده شده بود، تصريح کرد: تمام نيروهاي شهرداري منطقه 9 ، حد فاصل ميدان کهريزک تا جنوبي ترين ضلع ديوار حرم مطهر آماده خدمات رساني به زوار بودند.

 

وي با اشاره به اينکه ارائه خدمات رفاهي، اجتماعي و فرهنگي به هم ميهنان استان هاي جنوبي کشور به  شهرداري منطقه 9 محول شده بود، خاطر نشان کرد: شهرداري اين منطقه به منظور رفع خستگي سفر طولاني و کاهش ازدحام جمعيت زوار، برنامه ريزي هاي دقيق و تمهيداتي ويژه براي ميزباني در نظر گرفته بود.

 

وي اسکان، آماده سازي و راه اندازي دو ايستگاه صلواتي را از ديگر تمهيدات ويژه شهرداري منطقه 9 براي پذيرايي از زوار حرم مطهر امام (ره) اعلام کرد و افزود: برخي فعاليت هاي خدماتي مانند آماده سازي سرويس هاي بهداشتي، هدايت مسيرهاي ترافيکي و آماده سازي فضاهاي پارکينگ و نيز برپايي برنامه هاي اجتماعي و فرهنگي ، به همراه سه معاونت اجتماعي مناطق  17، 20و ،22 در فرهنگسراي اميد امام ره)،از ديگر موارد مد نظر قرار گرفته به اين منظور به شمار مي رفت.

 

وي در ادامه هدف از فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي را ايجاد زمينه و بستر سازي مناسب براي تببين نگاه ها و آشنايي هر چه بهتر نسل دوم و سوم انقلاب با مباني تفکري و ابعاد اخلاقي و عرفاني معنوي و اجتماعي حضرت امام (ره) عنوان کرد و گفت: از همين رو معاونت اجتماعي شهرداري منطقه نخست به تهيه بسته هاي فرهنگي با محوريت تفکرات حضرت امام(ره) اقدام کرد و همچنين در اين بسته ها به ذکر خاطرات و انديشه هاي  افرادي که در فضاي امام (ره) زندگي کرده اند پرداخت تا جوانان بتوانند ارتباطي معنوي و با امام(ره) برقرار کنند.

 

وي در ادامه فعاليت هاي شهرداري منطقه در روز برگزاري مراسم ارتحال امام خميني (ره) را نسبت به سال هاي گذشته متفاوت و فرصتي مضاعف براي تبعيت محض از فرامين و انديشه هاي مقام معظم رهبري و تداوم پيروي از راه امام(ره) و شهدا در زمينه بيداري هميشه اين انقلاب و نظام ديني دانست.

 

جعفري در پايان با تشکر از فعاليت هاي دلسوزانه و شبانه روزي معاونان و مسوولان شهرداري اين منطقه خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه ريزي ها و تمهيداتي که شهرداري در برپايي هرچه بهتر مراسم ارتحال امام خميني (ره) اتخاذ کرده بود خدمت رساني مضاعف و چشمگيري به شهروندان را در اين زمينه شاهد بوديم.

 

در پايان گفتني است از سوي معاونت خدمات شهري اين منطقه در انتهاي مراسم نيز نسبت به  پاکسازي محوطه ي تحت اختيار شهرداري اين بخش از پايتخت در کوتاهترين زمان ممکن اقدام شد که با توجه به وسعت اين محوطه اقدامي چشمگير و قابل قبول به شمار مي رفت.

نظر شما