دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۹
کد خبر: ۱۷۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۰
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 16 از اجراي چهار بسته‌برنامه با عناوين «خانواده موفق»، «همسايه آفتاب»، «بركات زمين و آسمان» و «ارمغان سادگي» تا پايان سال در مراكز فرهنگي هنري اين منطقه خبر داد.

شاپور ديوسالار در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه اين برنامه‌ها در راستاي اهداف سازمان فرهنگي هنري در سال 89 و در قالب‌هاي مختلفي در طول سال اجرا مي‌شود، گفت: در بسته‌برنامه «خانواده موفق» طرح پيك خانواده موفق، توليد نمايش با رويكرد مسووليت‌پذيري متقابل با همسران، مسابقه شطرنج خانواده ، همايش خانواده موفق از ديدگاه قرآن، همايش شعر طنز و اهميت آن در ارتباط موثر و ده‌ها برنامه ديگر پيش‌بيني شده است.

رييس فرهنگسراي بهمن با اشاره به بسته‌برنامه «همسايه آفتاب» افزود: گردهمايي مديران مجتمع‌هاي مسكوني منطقه 16، جشن‌هاي پاركينگ مهرباني، پاتوق همدلان همسايه، مسابقه بادبادك ويژه كودكان آپارتمان‌نشين با شعارهاي «همسايه خوب من» عناوين طرح‌هايي است كه در اين بسته‌برنامه به اجرا گذاشته مي‌شود.

به گفته ديوسالار، توليد نمايش با موضوع «رزق حلال»، سلسله نشست‌هاي بركات آسمان و زمين، جشنواره اصناف و لقمه حلال، همايش تاثير رزق و معاش حلال در خانواده و اجتماع از جمله برنامه‌هايي است كه در بسته‌برنامه «بركات آسمان و زمين» برگزار مي‌شود.

وي تصريح كرد: در بسته‌برنامه «ارمغان سادگي» نيز جشن مشق سادگي، جشنواره كودك و پس‌انداز، مسابقه مفاهيم نهج‌البلاغه و صحيفه سجاديه، سمينار ارمغان سادگي، توليد كتابچه مصور كودك و در آستان دوست در مراكز فرهنگي هنري منطقه 16 برگزار مي‌‌شود.



نظر شما