دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۷۷۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۲
شرکت شهر سالم در ايام برگزاري سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به بيش از 2050 نفر از زائرايني که براي شرکت در اين مراسم آمده بودند ، خدمات اورژانسي و پزشکي ارائه کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شرکت شهر سالم شهرداري تهران ، حسن علي غفاري مديرعامل شرکت با اعلام اينکه پايگاه بيمارستاني اورژانس شرکت شهر سالم تا ساعت ها پس از اتمام مراسم سالگرد ارتحال امام خميني نيز به ارائه خدمات به زائران پرداخته است ، گفت: آخرين آمار حکايت از مراجعه 2050 نفر به پايگاه بيمارستاني شهر سالم دارد.

 

وي خاطرنشان کرد: در طول تلاش 48 ساعته پرسنل شرکت شهر سالم به منظور ارائه خدمات درماني به زائران مرقد امام راحل حدود 1098 نفر به علت گرمازدگي به پايگاه بيمارستاني شهر سالم مراجعه کردند که 437 نفر مرد ، 376 نفر زن و 285 نفر نيز کودک و نوجوان بودند. همچنين 38 نفر نيز به صورت سرپايي مورد جراحي قرار گرفتند که 31 نفر آقا و 7 نفر خانم بودند.

 

غفاري با ذکر اين نکته که امسال 148 نفر از مراجعات به پايگاه شهر سالم جهت انجام امور دندانپزشکي بوده است تصريح کرد : ارائه خدمات دندانپزشکي در مراسم بيستمين سالگرد ارتحال امام (ره) انجام شد که بدنبال استقبال گسترده و نتايج خوب آن امسال و در بيست و يکمين سالگرد نيز اين خدمت را ارائه کرديم که آمار گوياي مراجعه 148 نفر بوده است که 133 نفر آقا و 15 نفر خانم بوده اند.

 

مدير عامل شرکت شهرسالم شهرداري تهران با اشاره به وجود 15 دستگاه آمبولانس که 5 دستگاه آن مجهز به CCU و ICU  بوده اند، ادامه داد : 8 نفر از مراجعه کنندگان به دليل مشکلات قلبي و عروقي و يک نفر نيز به علت پارگي تاندون دست ، بوسيله اين آمبولانس ها به مراکز درماني و بيمارستان ها انتقال يافتند.

 

وي افزود: 757 نفر نيز بر اثر بيماري هاي گوارشي ، ريوي ، مسمويت ، اورولوژي و نورولوژي به اين پايگاه مراجعه کردند. 

به گفته غفاري منابع آب آشاميدني در نظر گرفته شده از سوي شهرداري تهران و همچنين بسته‌هاي پذيرايي ويژه زايران، توسط کارشناسان مورد بررسي و آزمايش قرار گرفت که همه سالم بودند.

نظر شما