يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۷۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲
مدير عامل سازمان مديريت پسماند و بازيافت شهرداري تهران اعلام کرد:سازمان مديريت پسماند با تجهيزات کامل در مراسم ارتحال امام(ره) حضور فعال داشته و پس از اتمام مراسم با بهره‌گيري از 300 دستگاه مکانيزه اطراف حرم مطهر را به سرعت پاکساري کرده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران، محمد فياض مديرعامل سازمان اظهار داشت : سازمان مديريت پسماند با بکارگيري بيش از 540 دستگاه انواع ماشين آلات سبک و سنگين اعم از انواع کمپرسي، لودر، بولدوزر ، بيل مکانيکي ، جرثقيل و 500 نفر از نيروي کارگري به طور شبانه روزي آماده‌و مناسب‌سازي محيط اطراف حرم را در دستور کار خود داشت .


وي ادامه داد: در اين راستا با استقرار محل اسکان کارگري جهت 500 تن از کارگران خدمات شهري ، تسطيح و رفت و روب و نظافت سطوح و بسترهاي موجود را بيش از آغاز مراسم به انجام رساند، که در اين خصوص مي‌توان به استفاده از بيش از دو هزار سرويس دستگاه کمپرسي جهت تخليه مخلوط و خاک براي تسطيح معابر اشاره کرد.


مدير عامل سازمان بازيافت اضافه کرد: روز اجراي مراسم (14 خرداد) بيش از 30 هزار بسته فرهنگي با مضمون مشارکت شهروندي در امر مديريت پسماند توسط 50 نفر از آموزشگران در غرفه‌هاي شش گانه توزيع شد.


فياض در خصوص عمليات انجام شده خاطرنشان ساخت: بلافاصله بعد از اتمام مراسم واحدهاي مکانيزه سازمان با بهره‌گيري از 300 دستگاه خودرو مکانيزه و يک هزار و 100 نفر نيروي کارگري و توزيع آنها در پهنه هاي از پيش تعيين شده حرم، پاکيزه‌سازي و تنظيف کامل صحن و محيط اطراف حرم را زير نظر ستاد اجرايي به نحو مطلوبي به انجام رساند.


نظر شما