شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۷۸۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي از شناسايي 20 آشپزخانه توليد شيشه در کشور خبر داد و گفت: مردم قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر را با شماره تلفن 110 و 197 به پليس معرفي کنند.

به گزارش خبرنگار شهرسردار حميدرضا حسين آبادي صبح روز دوشنبه براي رسيدگي به مشکلات و مسائل مردم در حوزه ماموريت خود در دفتر نظارت همگاني نيروي انتظامي (197) حضور يافت.

 

وي در حاشيه حضور در دفتر نظارت همگاني (197) بر تداوم اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در کشور تأکيد کرد و گفت:از ابتداي اجراي اين طرح تا کنون هفت هزار و 26 نفر توزيع کننده مواد مخدر دستگير و از آنها سه هزار و 114 کيلو گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي تصريح کرد: در اين مدت از دستگيرشدگان دو تن و 448 کيلو ترياک،102 کيلو هروئين،459 کيلو حشيش و 105 کيلو ساير مواد بدست آمد.

 

سردار حسين آبادي اضافه کرد:از ابتداي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي تا کنون 12 هزار و 99 عدد قرص اکستازين از توزيع کنندگان مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي از مردم خواست قاچاقچيان و توزيع کنندگان مواد مخدر را با شماره تلفن 110 و 197 به پليس معرفي کنند.

 

وي از شناسايي و انهدام يک هزار و 146 باند قاچاقچي مواد مخدر از ابتداي سال جاري خبر داد و گفت:در اين مدت 41 هزار و 237 نفر در رابطه با قاچاق،حمل و توزيع مواد مخدر در سراسر کشور دستگير شده اند.

 

به گفته سردار حسين آبادي طي سال جاري ماموران مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور توانستند 88 تن و 752 کيلو گرم انواع مواد مخدر را قبل از توزيع شناسايي و کشف نمايند.

 

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي همچنين از شناسايي 20 آشپزخانه توليد شيشه طي سال جاري خبر داد و گفت:در اين مدت 400 کيلو شيشه از قاچاقچيان بدست آمده است. 

نظر شما