شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۷۹۲۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۵
سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با امكانات ويژه و مراكز گسترده‌اي كه در سطح شهر تهران دارا است مي‌تواند در ارتقا سطح فرهنگ شهروندان بسيار موثر باشد و تا كنون نيز در بسياري از مواقع چنين كرده است.

«محمدرضا بايرامي» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اشاره به پانزدهمين سالروز تاسيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، گفت: با توجه به امكانات و ابعاد سازمان فرهنگي هنري و دارا بودن بيش از 300 مركز فرهنگي هنري در سطح شهر، ماموريت‌هاي ويژه‌اي را مي‌توان براي اين نهاد تعريف كرد كه مي‌تواند بسيار فعال و تاثيرگزار عمل كند.


وي با بيان اينكه اين سازمان تاكنون در حوزه‌هاي مختلف ادبي و هنري كارهاي خوبي را ارايه كرده است، افزود: ولي انتظارات از اين سازمان بيشتر است، متاسفانه به دليل تغيير مديريت پي در پي بعضي از فعاليت‌ها انجام نمي‌شود و يا ابتر مي‌ماند.


اين نويسنده به حجم بالاي جمعيت در تهران اشاره كرد و اظهار داشت: سازمان فرهنگي هنري در هر نقطه از شهر داراي فرهنگسرا، خانه فرهنگ و كتابخانه است و بايد هرچه در عرصه‌هاي ماموريتي خود بكوشد و فقط به ارايه آمار در برنامه‌ها بسنده نكند.


اين سازمان مي‌تواند با تلاش بيشتر خيلي متفاوت‌تر و تاثيرگزارتر عمل كند و فرصت‌هاي خود را از دست ندهد.


محمدرضا بايرامي متولد 1344 است و تا به حال سيزده كتاب داستان، كه دو خاطره از دفاع مقدس در ميان آنها ديده مي‌شود به چاپ رسانده است.


كوه مرا صدا زد (رمان)، بر لبه پرتگاه (رمان)، بعد از كشتار (مجموعه داستان)، رعد يك بار غريد (داستان)، دود پشت تپه (رمان نوجوانان)، عقاب‌هاي تپه60 (رمان نوجوانان)، دشت شقايق‌ها (خاطره ادبي)، هفت روز آخر (خاطره ادبي)، به كشتي نشسته (داستان)، به دنبال صداي او (مجموعه داستان) ، عبور از كوير (داستان)، همراهان (مجموعه داستان) و دره پلنگ‌ها از جمله آثار محمدرضا بايرامي محسوب مي‌شود.

نظر شما