دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۷۹۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۷
نمايشگاه عكس گروهي با موضوع پرندگان شهر تهران در موزه حيات وحش هفت چنار به مناسبت هفته محيط زيست برگزار شد.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومي ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران به مناسبت هفته جهاني محيط زيست (16تا 22 خرداد ماه) در حاشيه جشنواره پرندگان شهر تهران كه توسط ستاد محيط زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران و همكاري شهرداري منطقه 10 (موزه حيات وحش هفت چنار) و فصلنامه علمي، پژوهشي موج سبز از سري نشريات زيست محيط كشور، نمايشگاه عكس گروهي با موضوع پرندگان شهر تهران از تاريخ 18 خرداد ماه برگزار و تا 22 خرداد ماه ادامه دارد.

بنابراين گزارش در اين نمايشگاه مقالات تخصصي با موضوع چگونگي جذب پرندگان در باغ‌ها و فضاي سبز شهر تهران، فون پرندگان ايران، تنوع زيستي پرندگان شهر تهران و پرنده نگري عكاسي در طبيعت با تاكيد بر پرندگان و اثرات شهر نشيني بر زندگي پرندگان شهر تهران توسط اساتيد پرنده شناسي و عكاسي ارايه مي شود.


همچنين كارگاه‌هاي آموزشي تاكسيدرمي پرندگان و پرنده نگري نيز از ديگر برنامه‌هاي آموزشي اين جشنواره خواهد بود.

در اين نمايشگاه تعداد 37 قطعه عكس 40در60 از آثار خانم نازلي رهبر، اميرحسن جعفري وراميني، اردوان زنديه، امير تاجيك، شهرزاد خياطيان و هوشنگ پهلوان به نمايش درمي‌آيد. در اين آثار به مباحثي چون زندگي شهري و پرندگان، تنوع زيستي پرندگان شهر تهران، تنوع زيستي و اكوسيستم شهري كه امسال به مناسبت سال جهاني تنوع زيستي به عنوان شعار شهرداري تهران در هفته محيط زيست انتخاب شده، پرداخته شده است.

اين نمايشگاه صبح و بعدازظهر از ساعت 9 الي 22 پذيراي علاقه‌مندان به هنر عكاسي طبيعت به ويژه پرندگان بوده و تا تاريخ 22 خرداد ماه سال جاري در موزه هفت چنار واقع در خيابان بريانك، ميدان بريانك، محله هفت به اجرا درخواهد آمد.

نظر شما