سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۸۰۲۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۹
10 تا 15 تير کارگاه‌هاي شهر ايمن برگزار مي‌شود
در نخستين جشنواره ايمني، حفاظت خانه و خانواده كه 10 تا 15 تير ماه 1389 با محوريت پيشگيري، آموزش و آشنايي شهروندان تهراني با همکاري مديريت شهر تهران در فرهنگسراي انقلاب برگزار مي‌شود از بانک اطلاعات حوزه ايمني شهري تجليل به عمل مي‌آيد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب، ناصر امين‌زاده رييس اين فرهنگسرا با اعلام اين خبر گفت: اين جشنواره با مشاركت سازمان آتش‌نشاني، شهرداري مناطق 10 و 11، سازمان حوادث غيرمترقبه و بخشي از بيمه‌ها و مراكز آموزشي مرتبط برگزار مي‌شود. وي افزود: اين برنامه با توجه به قرار گرفتن شهر تهران بر روي گسل و امكان وقوع زلزله و آتش‌سوزي و نيز با هدف كاهش مراجعات به آتش‌نشاني و آموزش و آشنايي شهروندان به كمك‌هاي اوليه در بخش‌هاي همايش و نمايشگاه و کارگاه‌هاي جنبي برگزار مي‌شود.


امين‌زاده اظهار داشت: در بخش نمايشگاهي دستاوردهاي آتش‌نشاني و مراكز صنفي فعال در لوازم كمك‌هاي اوليه و تجهيزات اطفاي حريق، دوربين‌هاي مداربسته، كپسول‌هاي آتش‌نشاني و نيز لوازم خانگي كه در بحث ايمني مزيتي را اعمال كرده باشند با تخفيف ارايه مي‌شود.


ضمن اينكه در طول برگزاري اين جشنوارهكارگاه‌هاي آموزشي ويژه علاقه‌مندان با حضور كارشناسان سازمان حوزه ايمنيبرگزار مي‌شود. علاقمندان مي‌توانند به نشاني بزرگراه نواب صفوي تقاطعخيابان کميل شرقي فرهنگسراي انقلاب مراجعه كنند و يا با شماره تلفن هاي9-55419057 تماس بگيرند.




نظر شما