چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۴
کد خبر: ۱۸۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۸
مدير عامل اتحاديه موسسات قرآني خراسان رضوي:
مدير عامل اتحاديه موسسات قراني خراسان رضوي گفت: اداراتي که در برگزاري محافل و برنامه هاي قرآني هزينه کنند اين هزينه کردن قانوني است.

به گزارش خبرنگار شهر در چناران ، محمد مقدم کيا پيش از ظهر امروز در آئين افتتاحيه موسسه قرآني نورالثقلين چناران گفت:مصوبات خوبي در دولت و مجلس براي قرآن انجام شده و تمام ادارات درصدي از اعتبارات خود را مي توانند طبق مصوبه در برنامه هاي قرآني هزينه کنند.

وي افزود: موسسات قرآني مجري برنامه هاي قرآني ادارات و نهادها است و برنامه هاي قرآني در سطح جامعه و ادارات بايد تقويت شود.

همچنين حجه الاسلام حسن فيروزي نيا مدير مرکز نورالثقلين چناران گفت: چناران از استعدادهاي قراني خوبي در در حفظ و قرائت برخوردار است و نياز به تاسيس اين گونه مراکز ضروري است.

وي افزود: کلاسهاي روخواني ،روانخواني،قرائت و تجويد براي تمام سنين در اين موسسه برگزار مي شود و همچنين هفته اي يک مرتبه کلاس تفسير قرآن با تدريس اساتيد مجرب برگزار خواهد شد.

حجه الاسلام فيروزي نيا ادامه داد:تصحيح قرائت نماز حضورا و تلفني براي عموم انجام مي شود که يکي از اهداف تاسيس اين موسسه اين مورد است.

وي گفت:تشکيل گروههاي تواشيح،برگزاري دوره هاي تربيت معلم قرآن و دوره هاي تخصصي حفظ و اجراي محافل و مجالس قرآني ادارات و نهادها در مناسبتها  و عرضه محصولات و نرم افزارهاي قرآني از ديگر اهداف تشکيل اين موسسه است.

نظر شما