يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۸۰۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۷
گماشته هاي ضدانقلاب در مراسم مطبوعاتي وزير امورخارجه اخلال ايجاد کردند و قصد حمله فيزيکي به متکي را داشتند.

به گزارش خبرنگار جهان تلويزيون يورونيوز لحظاتي پيش اولين خبر مشروح خود را به ايجاد اخلال دو فرد ايراني راه يافته به کنفرانس مطبوعاتي وزير امورخارجه ايران و همتاي ايرلندي اش اختصاص داد.


در آغاز مصاحبه منوچهر متکي و همتاي ايرلندي اش، يک ايراني که در جلسه حاضر بود با فريادهاي ضد ايراني به زبان انگليسي عليه جمهوري اسللامي ايران اقدام به فحاشي نمود که بلافاصله ماموران امنيتي حاضر در سالن او را در حاليکه در ساير طبقات ساختمان به فحاشي مشغول بود به بيرون هدايت کردند.


بعد از اين حادثه يکي ديگر از حاضران در سالن، که در کسوت خبرنگار به محل راه يافته بود، شروع به توهين به مقدسات اسلامي کرد .اين فرد نيز پس از بيان جملاتي توسط ماموران به خارج از سالن بيرون رانده شد .


شبکه يورونيوز بدون پرداختن به سخنان وزير امورخارجه کشورمان اقدام به پخش پرتاب اشياء و حمله فيزيکي عليه وزير امورخارجه کشورمان توسط عده اي عناصر وابسته به منافقين نمود.


اين تلويزيون خارج ساختن منوچهر متکي تحت حفاظت ماموران ايراني و ايرلندي را در حاليکه بر جلوگيري از اشياء پرتابي، چتري بالاي سر وزير امورخارجه ايرن قرار گرفته بود را همراه با شعارهاي ضدانقلابيون پخش کرد .


تحليلگران رسانه اي معتقد هستند اين جو سازي ها و اقدام به حمله به سوي وزير امور خارجه ايران با هماهنگي مقامات ايرلندي صورت گرفته است.

نظر شما