شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۸۱۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۴۴
نمايش "پري خواني عشق و سنگ" به کارگرداني چيستا يثربي توسط کانون ملي منتقدان تئاتر ايران نقد و بررسي مي شود.

به گزارش شهر، مصطفي محمودي، نايب رييس کانون ملي منتقدان تئاتر ايران، با اعلام اين خبر افزود:  جلسه نقد و بررسي نمايش "پري خواني عشق و سنگ" توسط اعضاي اين کانون مرکب از:  صمد چيني فروشان، بهزاد صديقي و رامين فناييان به همراه سيد علي تدين صدوقي و با حضور چيستا يثربي (کارگردان) و سيما تيرانداز (بازيگر) بعد از اجراي اين نمايش در روز سه شنبه بيست و پنجم خردادماه جاري در تالار قشقايي برگزار مي‌شود.

"پري خواني عشق و سنگ " نوشته چيستا يثربي است که با حضور در بيست و هشتمين جشنواره بين المللي تئاتر فجر برگزيده جايزه بازيگري و موسيقي و همچنين جايزه ويژه کانون منتقدان ملي جهاني شد.

اين نمايش، حديث نفس زني عامي است که روايت عشق خود را به کلمه بيان مي کند و در نتيجه، اين عشق تحولي اساسي در زندگي او ايجاد مي کند؛ به گونه اي که در چند مقطع زندگي او به دليل عشق به کلمه به تدريج سرنوشتش تغيير مي کند.

نمايش ياد شده از ساعت 15/19 به مدت 50 دقيقه به روي صحنه مي‌رود و بلافاصله پس از پايان اجراي روز سه شنبه جاري، جلسه نقد و بررسي آن توسط کانون ملي منتقدان تئاتر ايران برگزار مي شود.  نايب رييس کانون، از علاقه مندان هنر تئاتر- منتقدان – هنرمندان و اهالي رسانه هاي جمعي براي شرکت در اين جلسه دعوت بعمل آورد.

نظر شما