يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۸۲۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۴
پخش بازي‌هاي جام‌جهاني فوتبال 2010 در پرديس‌هاي سينمايي، پس از اخذ مجوزهاي لازم، از مرحله يك چهارم نهايي و با حساس‌تر شدن بازي‌ها، آغاز خواهد شد.

اميرحسين علم‌الهدي كارشناس اقتصادي سينما و مدير پرديس سينمايي ملت در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس، اظهار داشت: بر اساس آخرين تصميم، پخش بازي‌هاي جام‌جهاني فوتبال در سينماها در مرحله مقدماتي به اجرا درنمي‌آيد و قرار است با آغاز مرحله يك جهارم نهايي و حساس‌تر شدن بازي‌ها اجرا شود.

وي افزود: البته كماكان منتظر صدور مجوزهاي لازم هستيم و چنانچه اين مجوزها صادر شوند، برنامه و چگونگي پخش زنده مسابقات فوتبال در سينماها اعلام خواهد شد و احتمالا در اين هفته اين قضيه مشخص خواهد شد.

علم‌الهدي ادامه داد: نمايش فيلم در سالن‌هاي سينما بستگي به نظر اداره اماكن در مورد كليت موضوع و در رابطه با سالنهاي سينما دارد، اما بيشنهاد ما، همان طور كه پيش‌تر به فارس گفته شده، نمايش فيلم در يكي از سالن‌هاي پرديس‌هاي ملت، آزادي و برديس تماشا است به طوري كه پخش فوتبال، مزاحمتي براي فيلم‌هاي اكران نداشته باشد. به عنوان مثال، ايده ما نمايش فوتبال‌هاي مطرح و بازي‌هاي از ساعت يازده شب به بعد در سالن‌ها است. همچنين بييشنهادهايي براي پخش فيلم در سالن‌هاي سينما در ايام جام‌جهاني داده‌ايم كه براي اجرايي شدن آن، منتظر اعلام موافقت نهايي با اين طرح هستيم.

نظر شما