سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۸۴۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۴
حضور بانوان در پست‌هاي مديريتي آموزش و پرورش از مولفه‌هاي تاثيرگذار در تحول بنيادين نظام تعليم و تربيت كشور است.

 
به گزارش " شهر "، دكتر حاجي بابايي در اولين گردهمايي معاونان آموزش ابتدايي استان‌هاي سراسر كشور اعلام كرد: دوره‌ ابتدايي با نگاه عاطفي و مادرانه‌ بانوان همكار، بهترين جايگاه خدمت‌رساني است.

وي در اين گردهمايي كه با هدف بررسي مشكلات و تنگناهاي موجود در دوره‌ ابتدايي برگزار شد، عنوان كرد: درگذشته غفلت از دوره‌ي ابتدايي موجب بروز مشكلات فراواني در آموزش و پرورش شده بود كه با ايجاد معاونت آموزش ابتدايي اين دوره نيز همگام با تحول بنيادين به پيش خواهد رفت.

وزير آموزش و پرورش با تاكيد بر اهميت دوره‌ ابتدايي در تمام كشورها گفت: فعاليت‌هاي وزارت آموزش و پرورش با محوريت دوره‌ ابتدايي انجام خواهد شد.

وي نياز وزارت آموزش و پرورش را تخصص، صداقت و تدين عنوان كرد و اظهار داشت: اين مشخصه‌ها در خانم‌هاي فرهنگي به شايستگي وجود دارد.

دكتر حاجي بابايي خطاب به معاونان آموزش ابتدايي سراسر كشور يادآور شد: عزم آموزش و پرورش در راه‌اندازي مجتمع‌هاي آموزشي در روستاها و مناطق محروم بسيار جدي است و همكاري شما نقش موثري در كيفيت اين مجتمع‌ها خواهد داشت.

وي مجتمع‌هاي آموزشي را پايگاه دولت در دورافتاده‌ترين نقاط كشور دانست كه در مواقع لزوم مي‌توانند خدمات شايسته‌اي براي نظام انجام دهند.

وزير آموزش و پرورش در حاشيه‌ي اين گردهمايي از تمبر يادبود تاسيس دفتر آموزش پيش‌دبستاني رونمايي كرد.

نظر شما