يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۵
کد خبر: ۱۸۷۵۰
|
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۵
رييس فرهنگسراي فن‌آوري اطلاعات از برگزاري جشنواره ربات‌هاي شهري در تابستان امسال خبر داد و گفت: اولين فروشگاه اينترنتي محصولات سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران نيز همزمان با مبعث رسول اكرم (ص) افتتاح و راه‌اندازي مي‌شود.

«علي‌اكبر اميري» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: برنامه‌هاي اين فرهنگسرا در فصل تابستان حول دو محور آموزش و فرهنگسازي عمومي در استفاده از فن‌آوري و اطلاعات برگزار مي‌شود. در بخش اول، آموزش علوم رايانه، زبان، رشته‌هاي هنري و برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي بر مبناي مديريت بازرگاني، تجارت و شهروند الكترونيك در دستور كار فرهنگسراي فن‌آوري اطلاعات قرار گرفته است.


وي افزود: در بخش عمومي نيز برنامه‌هاي اين مركز با موضوع ارتقا فرهنگ استفاده از رايانه و ارتباطات نوين در زندگي شهروندان با هدف ارتقا سبك زندگي شهروندان و كاهش معضلات شهري مانند ترافيك و آلودگي هوا برگزار مي‌شود. نشست‌هاي كارگاهي با خانواده‌ها با هدف آشنايي با معضلات و استفاده از رايانه و اينترنت، آشنايي با جرايم اينترنتي، آسيب‌هاي اخلاقي، اجتماعي و فرهنگي كه در اين حوزه وجود دارد كه متاسفانه در جامعه كنوني رو به رشد است از جمله برنامه‌هايي است كه در اين بخش در نظر گرفته شده است.


رييس فرهنگسراي فن‌آوري اطلاعات با اشاره به برگزاري جشنواره ربات‌هاي شهري با عنوان «ربات‌ها در شهر» اظهار داشت: اين جشنواره با موضوع «ترافيك» در دو بخش آموزش رفتار صحيح ترافيكي و استفاده از فن‌آوري نوين در فرهنگ رفتار ترافيكي و نيز آشنايي جوانان با رفتار صحيح ترافيكي شهريور ماه امسال در سطح كل كشور برگزار و فراخوان به صورت سراسري در كل كشور اعلام مي‌شود.


 اميري از افتتاح و راه‌اندازي فروشگاه اينترنتي محصولات سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و گفت: اين فروشگاه به معرفي و عرضه محصولات مراكز سازمان فرهنگي هنري مي‌پردازد.

اين فروشگاه همزمان با عيد مبعث در 19 تيرماه افتتاح و راه‌اندازي مي‌شود.


به گفته وي، آموزش غير حضوري و آنلاين در فصل تابستان در دوره‌هاي مختلف علمي و فرهنگي از طريق سايت براي علاقه‌منداني كه وقت كافي براي حضور در كلاس‌ را ندارند و شركت در آزمون‌هاي معتبر و ارايه ديپلم مطابق استانداردهاي جهاني از ديگر برنامه‌هايي است كه فرهنگسراي فن‌آوري اطلاعات در نظر گرفته است.

نظر شما