دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۸۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۴
به ميزباني فرهنگسراي رسانه و با حضور پدر علم مديريت رسانه
فرهنگسراي رسانه و سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاه‌ها ( سمت )، «کتاب مديريت بحران و رسانه ها» را تاليف «فريدون وردي‌نژاد» ( عضو هيات علمي دانشگاه تهران و سفير اسبق جمهوري اسلامي ايران در چين ) و «شهلا بهرامي رشتياني» رونمايي مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، در ادامه سلسله جلسات رونمايي کتاب تحت عنوان زرين قلم، کتاب "مديريت بحران و رسانه ها" با حضور دکتر فرهنگي «چهره ماندگار» علمي ايران در سال 1384و پدر علم مديريت رسانه ، رونمايي خواهد شد .

"کتاب مديريت بحران و رسانه ها" که به تازگي توسط سازمان مطالعه و تدوين کتب علوم انساني دانشگاه ها ( سمت ) انتشار يافته، مشتمل بر پنج فصل است؛ در فصل اول، به چگونگي شکل‌گيري رفتار انسان با توجه به تعاملات محيطي پرداخته شده و ضمن بررسي عوامل مؤثر در رفتار، تأثير حضور رسانه‌ها و تغييرات رفتاري مورد کنکاش قرار گرفته است.

در فصل دوم اين کتاب، به هستي‌شناسي و معرفت‌شناسي بحران پرداخته شده است.

فصل سوم کتاب نيز به مديريت بحران اختصاص يافته و در آن مراحل مختلف مديريت بحران از پيش‌بيني بحران تا عمليات اجرايي و ارزيابي و تعيين برنامه‌هاي جديد توضيح داده شده است.

فصل چهارم کتاب "مديريت بحران و رسانه‌ها"، به ارتباطات بحران به عنوان بخش اصلي در مديريت بحران اختصاص دارد و فصل پنجم مبناي تأثير و کارکردهاي رسانه در جوامع با تکيه به انواع نظام رسانه‌اي، نقش‌هاي رسانه‌اي، رويکردهاي رسانه‌اي و شيوه‌هاي حضور در عرصه‌هاي گوناگون به عنوان بستري براي شناخت تأثير عملکرد رسانه در شرايط بحران مورد بحث قرار گرفته است.

اين نشست روز سه شنبه 1 تيرماه ساعت 16 در فرهنگسراي رسانه واقع در ميدان وليعصر(عج) ، ابتداي بلوار کشاورز، جنب پايگاه انتقال خون پلاک 28 برگزار و حضور براي کليه علاقمندان آزاد است.

نظر شما