شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۸۸۶۳
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۵
معاون ورزش آقايان سازمان ورزش شهرداري تهران با اشاره به آغاز دور جديد مسابقات محلات از چهارشنبه 2تيرماه گفت: امسال اين مسابقات با افزايش 500درصدي شركت كنندگان در رشته‌هاي انفرادي برگزار مي‌شود.

محمد رضايي در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» اظهار كرد: مراسم افتتاحيه مسابقات محلات 22گانه شهرداري تهران عصر چهارشنبه 2تيرماه با حضور مسئولان و ورزشكاران مناطق در مجموعه ورزشي 12هزار نفري آزادي برگزار مي‌شود.

وي افزود:گسترش برنامه‌ها و افزايش سطح رقابتي مسابقات از جمله رويكردهايي است كه امسال در اين مسابقات وجود دارد به نحوي كه دراين دوره ميزان شركت‌كنندگان در رقابت‌ها دربخش رشته هاي انفرادي 500درصد و در رشته‌هاي تيمي 100درصد افزايش يافته است.

معاون ورزش آقايان سازمان ورزش شهرداري تهران تصريح كرد:امسال 161 هزارو 818 تيم محلي در رشته‌هاي تيمي از جمله فوتبال، فوتسال،واليبال و بسكتبال در اين مسابقات به رقابت مي‌پردازند.

وي ادامه داد:همچنين 162 هزار و 532 ورزشكار نيز در بخش رشته هاي انفرادي مسابقات محلات 22گانه شهرداري تهران شركت مي كنند.

به گفته رضايي مسابقات كاركنان شهرداري نيز در 9رشته به صورت جداگانه همزمان با مسابقات محلات برگزار مي‌شود.علاوه براين مسابقاتي ويژه جانبازان و ‌روحانيون درنظرگرفته‌شده است.ژ

وي تصريح كرد:همچنين به تناسب افزايش فعاليت‌‌هاي خود، برنامه هاي آموزشي به منظور دانش افزايي مربيان و داوران مسابقات برگزار كرده‌ايم.

وي ادامه داد:هم اكنون با كمك فدراسيون‌هاي ورزشي مختلف آموزش مربيان و داوران جديد را نيز آغاز كرديم تا به اين به ترتيب پاسخ‌گوي نياز مسابقات در اين بخش باشيم.

رضايي خاطرنشان كرد:مسابقات محلات در 17رشته ورزشي و به تناسب هررشته در‌ رده‌هاي سني نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار مي ‌شود.مرحله مقدماتي اين مسابقات از هم اكنون در برخي مناطق آغاز شد و تا 15 مهرماه ادامه دارد.

وي افزود:مرحله نهايي مسابقات محلات تهران نيز از اول آبان‌ماه آغاز خواهد شد و در اول بهمن‌ماه با معرفي تيم هاي برتر به پايان مي‌رسد.

نظر شما