شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۸۸۸۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۲
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 4 خبر داد/
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 4 گفت: برنامه‌هاي تابستاني اين مطنقه با عنوان «زير سايه اشراق» شامل 200 برنامه و بالغ بر 700 اجرا در اين منطقه برگزار مي‌شود.

«حامد سليماني» در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: برنامه‌هاي تابستاني اين مركز با هدف غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان شامل آيتم‌هاي فرهنگي، هنري، علمي و آموزشي در سطح منطقه و مراكز تابعه برگزار مي‌شود.


وي با اشاره به برنامه «خانه ما روشن است» افزود: اين برنامه ويژه خانواده‌ها پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت 30/18 تا 30/20 شامل برنامه‌هايي مانند آشپزي، ورزش و مسابقات آوازخواني در فرهنگسراي اشراق برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي اشراق اظهار داشت: «زندگي شكستني است» عنوان برنامه كارگاهي است كه به مباحثي مانند فرزندپروري و ازدواج مي‌پردازد و از ابتداي تابستان آغاز مي‌شود و تا پايان تابستان ادامه دارد.

  

سليماني پنجشنبه‌بازار را از ديگر برنامه‌هاي اين مركز عنوان كرد و ادامه داد: اين برنامه پنجشنبه‌هاي هرهفته تا پايان تابستان به معاوضه و فروش كالاهاي خانگي و اجناس عتيقه و قديمي اختصاص دارد. همچنين تئاترهاي ميداني از ابتداي تير تا 20 مرداد در فضاي باز فرهنگسراي اشراق برگزار مي‌شود.


به گفته وي، همايش تخصصي والدين و جوانان، تورهاي يكروزه، پخش فيلم‌سينمايي، جنگ كودكانه، كارگاه‌هاي خلاقيت كودكان، ايستگاه پرنده‌نگري، درس‌هايي از قرآن، ايستگاه آسمان‌نما و پاتوقي براي جوانان عناوين ديگر برنامه‌هايي است كه در فصل تابستان براي علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.

نظر شما