شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۸۹۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۲
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 15 از برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي تابستاني اين منطقه خبر داد و گفت: جنگ شادمانه «روز يادگاري» از ابتداي تابستان پنجشنبه‌هاي هرهفته در فرهنگسراي خاوران برگزار مي‌شود.

فرزاد هوشيار در گفت‌و گو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: اين جنگ شامل ايستگاه‌هاي متنوع فرهنگي هنري ورزشي و علمي است كه برنامه‌هايي مانند مسابقات خانوادگي، نقاشي و پرسش و پاسخ علمي را برگزار مي‌كند و در پايان هر برنامه فيلم سينمايي به نمايش درمي‌آيد.


رييس فرهنگسراي خاوران افزود: برنامه‌هاي راديويي با عنوان «خط رو خط» از 10 تا 21 تيرماه با موضوعات فرهنگ آپارتمان‌نشيني در بين اعضا باشگاه قطره و آپارتمان‌هاي عضو شبكه ارايه مي‌شود. ضمن اينكه براي مديران آپارتمان‌ها نيز برنامه «شب‌هاي روشن» با برنامه‌ريزي‌هاي طولاني مدت در بحث فرهنگ آپارتمان‌نشيني برگزار مي‌شود.


وي اجراي گروه‌هاي موسيقي تجربي در سالن سوم خرداد (سالن روباز) و پخش بلوتوث‌هاي فرهنگي و طنز با موضوع ساده‌زيستي و قناعت را از ديگر برنامه‌هاي اين مركز عنوان كرد و اظهار داشت: فراخوان مسابقه «كاريكلماتور» نيز در حوزه همسايگي در تابستان امسال اعلام مي‌شود. زمان اعلام نتايج و داوري اين مسابقه در آذرماه امسال پيش‌بيني شده است.


به گفته هوشيار، مسابقه تصويرسازي از ابعاد شخصيتي حضرت محمد (ص)، برپايي نمايشگاه‌هايي ويژه توليدات خلاقانه خانواده‌هاي منطقه 15 با عنوان «حركت، بركت»، مسابقه شبستان در 40 مسجد منطقه، تور بازديد از مراكز توليد انرژي با عنوان «پشت صحنه‌هاي شهر»، مسابقه عكاسي «بهترين و سخت‌ترين لحظات كار»، مسابقه «كميك استريپ» با موضوع يك شهروند مسوول و توليد و توزيع نشريات «آسمون، ريسمون» و «سقف شيشه‌اي» از ديگر برنامه‌هايي است كه در فصل تابستان براي شهروندان و علاقه‌مندان در نظر گرفته شده است.


وي از ويژه‌برنامه‌هاي ماه مبارك رمضان خبر داد و گفت: در اين ماه ويژه‌برنامه‌هايي مانند مسابقه داستان كوتاه بر اساس آيات و روايات و نيز توليد نرم‌افزار «30 آيه از رمضان» در نظر گرفته شده است كه در روزهاي آينده به صورت كامل اعلام مي‌شود.

نظر شما