شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۹۰۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
شهردار طرابوزان ترکيه در ديدار با شهردار تبريز/
شهردار طرابوزان ترکيه که در رأس هيأتي بلند پايه و به منظور بررسي راه هاي توسعه همکاري هاي دوجانبه ميان مسولان اين دو شهر به تبريز سفر کرده است ، در ديدار با شهردار تبريز با اعلام اين که تبريز شهري پيشرفته ، زيبا و آباد است و از توسعه زيربنايي اين شهر طي سال هاي اخير ابراز شگفتي کرد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومي شهرداري تبريز ، دکتر گمرکچي اوغلو در ديدار با مهندس نوين گفت: در بدو ورود به تبريز شاهد تحولات ملموس و چشمگير اين شهر نسبت به گذشته بودم و اين موضوع که در شهر تبريز گام هاي اساسي براي توسعه و آباداني برداشته شده غيرقابل انکار است.

شهردار طرابوزان همچنين با اعلام اين که به جهت اين حجم از تحولات ، به شهردار تبريز تبريک مي گويم،‌گفت: از نظر من که مسوليت شهرداري طرابوزان را برعهده دارم ، اقدامات شهرداري تبريز در حوزه‌هايي چون توسعه فضاي سبز ، توجه به حفظ و احياي آثار و ابنيه تاريخي ، توسعه مراکز فرهنگي ، مبلمان شهري ، جدول کشي خيابان ها و بسياري تحولات ديگر بيش از همه مشهود و ملموس بود و من معتقدم بايد از اين اقدامات در مديريت شهري ديگر شهرهاي ايران و حتي منطقه الگوبرداري شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت توسعه روابط و مناسبات شهرهاي تبريز و طرابوزان تأکيد و تصريح کرد: به عنوان شهردار طرابوزان تمام تلاش خود براي معرفي ظرفيت هاي سرمايه گذاري در تبريز به سرمايه گذاران ترک و نيز برپايي هفته فرهنگي طرابوزان در تبريز تاريخي به کار خواهم بست.

شهردار طرابوزان در پايان از شهردار تبريز و اعضاي شوراي شهر براي بازديد از شهر ترابوزان و زيرساخت هاي موجود در اين شهر دعوت به عمل آورد.

نظر شما