يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۹۰۹۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
عباس رافعي از ساخته شدن فيلمي درباره مرگ ، با حضور سه نسل از كارگردانان ايران خبر داد كه اپيزود سوم آن‌را با عنوان «ايستگاه آخر»، شاپور غريب، كارگردان پيشكسوت سينما، به عهده خواهد داشت.

اين كارگردان سينما درباره فيلمنامه «ملاقات» در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت:  مدتي پيش با شاپور غريب كارگردان پيشكسوت سينما و آثاري همچون «تفنگ‌هاي چوبي»، ديداري داشتم. طي اين ديدار ايده فيلمي با حضور او به عنوان كارگردان مطرح شد.


به گفته وي در اين فيلم اين سه نسل از است كه نگاه آن ها به مرگ زندگي متفاوت است. اين سه نسل شامل نسل جوان، نسل ميان سال و نسل پيشكسوت مي‌شود. به همين دليل سه فيلمنامه نوشته شده است.


رافعي در ادامه عنوان كرد: فيلمنامه اپيزود اول با نام «چسب زخم» است كه توسط هادي مقدم دوست نوشته شده كه وي نيز به عنوان اولين كار سينمايي اش اين اپيزود را كارگرداني مي‌كند. فيلمنامه دوم به «ملاقات» نام دارد و توسط محمود خداكريم نوشته و كارگرداني مي‌شود. اپيزود سوم اين فيلم را نيز كه «ايستگاه آخر» نام دارد، توسط شاپور غريب آن را كارگرداني خواهد شد.

وي در ادامه گفت: مطمئن باشيد كه در اين فيلم بازيگران مطرح و حرفه‌اي سينما حضور خواهند داشت و به احتمال زياد طبق برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، فيلمبرداري اين فيلم 20 روز ديگر آغاز مي‌شود.


رافعي درباره اكران فيلم «كيميا و خاك» كه دو سال پيش در جشنواره به نمايش گذاشته شده بود، گفت: اين فيلم هنوز اكران نشده و به احتمال زياد فيلم در نيمه دوم سال اكران خواهدشد. همزمان با اكران اين فيلم، مستند «كيميا و خاك» ساخته شده كه آن هم در مرحله پاياني تدوين قرار دارد.

نظر شما